Leedu lennukompanii flyLAL juhatuse esimees
Tadas Pukšta rääkis tänasel pressikonverentsil, et firma hakkab Eestis pakkuma
odavaimaid lende Euroopa populaarseimatesse sihtpunktidesse ning nende eesmärk
on saada kõige kiiremini kasvavaks lennufirmaks Balti riikides.
Ettevõtte juhatuse esimees Tadas Pukšta rääkis tänasel pressikonverentsil, et flyLALi eesmärk on saada kõige kiiremini kasvavaks lennufirmaks Baltiriikides. „Pakume eestlastele uusi sihtkohti läbi Vilniuse. Uued lennuliinid läbi Vilniuse avatakse suvehooaja algusega ehk 30. märtsil,“ ütles ta.
flyLAL välissuhete direktor Liutauras Tarabrinas ütles, et kompanii pakub 18 sihtkohta nii Ida- kui Lääne Euroopasse, enamasti on need pealinnad. „Kuid suvel avatakse lennuliinid Vilniusest Hispaania linnadesse Malaga ja Mallorca. Tallinn-Vilniuse lendu pakutakse äripäeviti kaks korda, hommikul ja õhtul,“ rääkis ta.
Märtsi lõpust alates pakub flyLAL igapäevaseid lende Euroopa populaarseimatesse sihtpunktidesse: Milano, Pariis, Dublin, Frankfurt, London ja Barcelona. Lennud toimuvad läbi Vilniuse rahvusvahelise lennujaama, kusjuures kahe lennu vaheline aeg ei ületa 2,5 tundi. Tööpäevadel lendab flyLAL Tallinnast Vilniusesse kaks korda päevas.
„Piletid Tallinnast lõppsihtpunktidesse algavad 383 kroonist ning flyLAL ei küsi reisijatelt mingeid peidetud või lisatasusid, nagu näiteks pagasimaks,” ütles Tarabrinas ning lisas, et reisiagentuuridest ostetud piletite hind jääb samaks. Ta rääkis, et ülejäänud sihtkohtade ühe otsa keskmine hind on 80 eurot ehk 1248 krooni.
Tadas Pukšta ütles, et firma eesmärk sellel aastal on kahekordistada nii reisijate kui sihtkohtade arvu Vilniusest. Kui reisijate arv kahekordistub on see üks miljon reisijat aastas. Samas on flyLALi eesmärk pakkuda otselende Vilniuse ja endiste NL riikide vahel.
Samuti alustab flyLAL märtsist lende Riia lennujaamast. Liutauras Tarabrinas ütles, et kuna Riia lennujaam on Balti riikides kõige kiiremini arenev, siis plaanivad nad sealt pakkuda rohkem otselende. „Tallinnast otselendude pakkumine on pigem pikaajaline plaan,“ lisas ta. „Kuid sellest suvest alustame koostööd Eesti reisiagentuuridega, kellele pakume otselende Tallinnast eritellimuste alusel,“ rääkis Tarabrinas.
Pukšta märkis, et flyLALi oluline konkurentsieelis on parim lennukite hoolduskeskus Balti riikides. Kõik 16 lennukit peavad olema parimas tehnilises vormis. Oleme töötanud Boeingutega juba 17 aastat ja teostame hooldust ja remonditöid mitme lennufirma jaoks ka teistes riikides. „Oleme investeerinud enam kui 550 miljonit krooni reisijate turvalisusesse,” ütles ta. Pukšta rõhutas, et kuigi enamikel juhtudel jääb lendude tehniline pool reisijate jaoks nähtamatuks, suurendab asjaolu, et flyLALi lendudel on tehnilistest probleemidest tulenevate ebamugavuste võimalus minimaalne, reisijate turvatunnet.
flyLAL-Lithuanian Airlines kuulub flyLAL gruppi. 2007. aastal investeeris ettevõte ligi 1,2 miljardit krooni (76 miljonit eurot) ja lennutas 526 000 reisijat 16 sihtpunkti. 2007. aastal nimetas London Gatwicki lennujaam flyLALi 100 lennuliini seast kõige täpsemaks.
Seotud lood
Lennundusettevõte SAS hakkab reisija
pagasit lennule registreerima sõrmejälje abil, teatas ettevõtte.
Eesti turule on tulemas uus Vene kapitalil
põhinev reisikorraldaja TEZ Tours, kahjuks aga ei üllata uus tulija uute
sihtkohtadega.
Leedu lennufirmal flyLAL on
ambitsioonikad plaanid saada turuliidriks kõigis Balti riikides.
AirBalticu juht Bertolt Martin Flick sai
täna kirja Leedu lennifirmalt flyLAL Grupi directorilt Linas
Dovydenaselt, milles palutakse Läti ettevõttel võtta arvesse turu vajadusi ning
vähendada Leedu lennufirma flyLAL eeskujul piletihindu.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.