• OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,07
  • OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,07
  • 25.02.08, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetireklaami maht kasvas mullu pea 70 protsenti

Internet on meediaturu kõige kiiremini kasvav kanal, kus reklaamimaht suurenes 2007. aastal aasta varasemaga võrreldes 69% võrra.
Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2007. aastal 1,788 miljardi kroonini.
Kuigi IV kvartalis oli näha kasvu aeglustumist, ulatus kogukasv võrreldes 2006. aastaga ikkagi 29%-ni, teatas TNS Emor. TNSi meediasektori arendusdirektor Brigitte Lhomme andmetele tuginedes võib öelda, et see kasvuprotsent on üks suurimaid maailmas.
TNS Emor reklaamikulutuste uuringust Adexist selgus, et kõikide meediatüüpide puhul oli kasv eelmise aastaga võrreldes üle 20%. Sarnaselt 2006. aastaga võib internetti pidada meediaturu kõige kiiremini kasvavaks meediakanaliks - reklaamimaht suurenes 2006. aastaga võrreldes 69% võrra. 10 enim reklaamitud kategooria võrdluses on mahu kasv suurim kinnisvara alal.
Möödunud aasta suurim reklaamija oli Procter Gamble, reklaamimahtudelt järgnesid EMT, Tele2 Eesti, L’Oreal, Rimi Baltic, Saku Õlletehas, Hansapank, ASelver, Elisa Eesti ja Elion Ettevõtted. Tähelepanuväärne on asjaolu, et esikümne moodustavad enamjaolt kohalikud ettevõtted.
Analüüsides meediareklaamituru kasvutrende, võib ennustada selleks aastaks positiivset kasvutempot, mis aga ei ületa 8-10%.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele