• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 02.03.08, 15:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äriidee võistluse võitis mobiilseadmete lahendus

Esmakordselt toimunud äriideede võistluse Ajujaht 2007 žürii valis konkursil parimaks võistkonna CellTells, kes pakkus välja hääljuhitava kalendriliidese mobiiliseadmetele.
Mobiiltelefonidele, PDAdele ja nutitelefonidele mõeldud lahendus võimaldab mobiiliseadme kalendrisse sisestada kirjeid ning meeldetuletusi mikrofoni rääkides, mitte ebamugava klahvistikuga trükkides. CellTells kasutab ülemaailmselt turuliidrilt litsentseeritud kõnetuvastustehnoloogiat. 300 000-kroonise peapreemia pälvinud võistkonda kuulusid Daniel Muldia ja Mikk-Alvar Olle.
Ajujaht 2007 žürii esimees Jaan Männik, tänas kõiki nutikaid noori kes konkursil osalesid.
"Nii võidutöö esitanud tiim kui paljud teised finalistid tõestasid, et leidlikkus pole Eestis kadunud. Ajujaht on positiivne algatus, mille kestmisele andis lõppenud konkurss kinnitust,”Männik.
Teise koha pälvis võistkond Flow, kelle äriideeks on laopinna efektiivsem kasutus, kaotamata seejuures opereerimiskiiruses. Ideeks on kasutusele võtta vaba ruum riiulirivide vahel olevates koridorides. Lahendus sobib eelkõige kaubaaluste lattu. 160 000-kroonise preemia pälvinud võistkonda kuulusid Ülari Kalamees ja Hendrik Hagelberg.
Kolmanda, 100 000 kroonise auhinna pälvis projekt Textmarker, kelle ideeks välja töötada internetiteenus, mille abil saavad kasutajad ära märkida veebilehtedel tekstilõik. Võistkonna liikmed olid Märt Pikkani, Alar Mäerand, Ingrid Aulik, Margus Räim ja Marek Zäuram.
Tallinna linna välja antud eriauhinna „Eesti paremaks” sai võistkond Artiste, mille projekt nägi ette vähetuntud, aga andekate kunstnike, sealhulgas puuetega inimeste, võrgustiku loomist ning nende loomingu levitamist.
Eriauhinna „Teadus äriks”, mille andis välja Tartu linn, pälvis võistkond Hansa, kes töötas välja pürolüüsi põhimõttel töötava ning loodussõbraliku väikese kombijaama idee.
AS Helmes andis oma eriauhinna „Maailmavallutajad” võistkonnale 2F4Y, kelle ideeks oli LED-moodulite abil spordivõistluste atraktiivsemaks muutmine ning sportlaste aitamine paremate tulemuste saavutamisel.
Ajujaht 2007 oli üle-eestiline konkurss üliõpilastele ja noorteadlastele parima äriidee leidmiseks. Konkursi algatajaks oli Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus ja seda korraldasid SEB Eesti Ühispank, BDA Consulting OÜ ning INSEAD ärikool koos partneritega. Ajujaht 2007 patrooniks oli peaminister Andrus Ansip.

Seotud lood

Uudised
  • 14.02.08, 11:39
Ideeauto sõidab õhuga
Prantsuse leiutaja on lubanud aasta jooksul tootmisse paisata auto, mis kasutab kütusena kokkusurutud õhku ega saasta seega linnaõhku.
Uudised
  • 27.02.08, 14:42
Siff: kaalume ujuva jahtklubi ideed
Ettevõtja Endel Siff ütles aripaev.ee-le, et seoses ujuva jahtklubiga on plaane peetud, kuid veel on lahtine, kas klubi ehitatakse maale või merele.
Uudised
  • 20.02.08, 17:29
Head ideed võivad pidurdada veel paremate tekkimist
Isegi väga headel mõtetel on puudusi. Kui informatsioon liigub vabalt, siis võivad head ideed pärssida teistel veel parematega väljatulekut, väidab Indiana ülikooli psühholoog Robert Goldstone.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele