EASi ettevõtluskonsultant ja sellel aastal Eesti stendi korraldaja Marion Raudsepp rääkis, et stendi kontseptsiooniks on e-Estonia, mis viitab ilmselt väljapanekul esindatud kaheksa firma e-lahendustele.
Kõigile kaaseksponentidele tehti ka jaanuari alguses messikoolitus.
Plaan reklaamida Eestit kui IT-lahenduste katsemaad ei läinud aga läbi. "See kontseptsioon, et Eesti on testmaa, ei tulnud kuigi hästi välja ja ettevõtjad ei kiitnud seda heaks," selgitas Raudsepp. "RIA mõtles eelmistel aastatel selle e-Estonia kontseptsiooni välja, leidsime, et see ühendab meie firmasid kõige rohkem - meil on siin ju e-kool, e-valitsus ja Etraining," rääkis ta.
Stendil esindatud firma Etraining eestvedaja Kristjan Kulu rääkis, et nad tulid oma firmaga CeBITile Eesti stendi, et laieneda rahvusvahelisele turule. Praeguse seisuga on messil kohtumised kokku lepitud 40-50 kontaktiga.
"Oleme siin seetõttu, et Eestis on meil üle 800 organisatsiooni kliendiks ja kui Eestis sel ideel menu on, siis võiks see ka mujal maailmas edukas olla," rääkis Kulu.
Seotud lood
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.