• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,04%5 982,83
  • DOW 30−0,03%43 946,59
  • Nasdaq −0,06%19 220,01
  • FTSE 1000,47%8 068,06
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,82
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,04%5 982,83
  • DOW 30−0,03%43 946,59
  • Nasdaq −0,06%19 220,01
  • FTSE 1000,47%8 068,06
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,82
  • 07.03.08, 09:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reformierakond: miks Ühisteenused pargib haljasalal?

Tallinna linnavolikogu Reformierakonna fraktsiooni kuuluv Robert Kalm esitas eile linnapea Edgar Savisaarele arupärimise linnavalitsuse poolt palgatud ühistranspordi piletikontrolöride seaduserikkumiste kohta.
„Busse ja trolle peatatakse teelõikudel, kus on peatumine keelatud, ilma mingisuguse vastutustundeta pargitakse linna teenistuses olevad sõidukid haljasalale ning hoolimatult takistatakse jalakäijate liikumist,” märkis Kalm.
Kalm esitas süüdistuse viies punktis:
1. Kas Ühisteenuste töötajad võivad ühistransporti peatada teelõikudel, kus on peatumine keelatud ja kas ühissõiduki juht on kohustatud sõiduki peatama ning kui kaua võib peatumine kesta?
2. Kas Ühisteenuste sõidukid tohivad sõita ja parkida haljasaladel, kõnniteedel ja kergliiklusteedel ning trammiteede ülesõidualadel?
Kui tohivad, siis millisel alusel ja kas neil on veel õigusi, mis erinevad tavaliikleja omadest?
3. Kas Ühisteenuste sõiduk võib kasutada kollast vilkurit?
Kui tohib, siis mis liiki eritalituse sõidukiga on tegemist?
4. Kas peate õigeks, et ühe seaduse rikkumise tabamiseks tuleb rikkuda suurel hulgal teisi seadusi?
5. Kas Tallinna Linnavalitsus on märganud antud probleemi ja selle lahendamiseks midagi ette võtnud?

Seotud lood

Uudised
  • 26.05.08, 14:03
Mutli: Ühisteenused ei ole piletitulu tasku pistnud
Tallinna Linnavalitsus lükkab kategooriliselt ümber väite, nagu oleks Ühisteenused ühistranspordipiletite müügist laekuva piletitulu endale saanud.
Uudised
  • 13.03.08, 08:33
Tallinn teenis veebruaris 7,3-miljonilise parkimistulu
Pealinna parkimisoperaator Ühisteenused teenis Tallinna linnale veebruaris parkimisõiguse müügist ja viivistasuotsustelt 9,4 miljonit krooni, teatas ettevõtte.
Uudised
  • 13.06.08, 10:48
Tallinn teenis parkimismaksu 10 miljonit enam kui mullu
Esimese viie kuuga on AS Ühisteenused kogunud Tallinna linnale parkimismaksu 33 miljonit krooni, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 10 miljoni krooni võrra suurem.
Uudised
  • 27.06.08, 18:08
Ühisteenused nõuab linnalt üle 10 miljoni kahjutasu
Tallinna ühistranspordis pileteid kontrollinud ettevõte AS Ühisteenused leiab, et Tallinna linnavalitsuse korraldus ühistranspordi piletikontrolli halduslepingu lõpetamiseks on õigusvastane ja taotleb halduskohtult selle tühistamist, kui linnaga tekkinud kahju hüvitamises kokkuleppele ei jõuta. Ettevõte nõuab linnalt 10,5 miljoni krooni suurust hüvitist.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.11.24, 09:20
Juhtimine tasakaalus: Tiina Käsi teekond ja õppetunnid Nordea tipus
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele