Suveks valmiv uuring näitab, kas
elektrirongidel on Eestis tulevikku või mitte. Mingil määral sõltub sellest ka
tiheda rongiliikluse jõudmine maakonda.
Vabariigi valitsus suunab Euroopa Liidult transpordi- ja infrastruktuuri arenguks eraldatud 1,1 miljardit krooni nüüdisaegsete rongide hankimisele. Mis liiki veerem hakkab raudteed pidi liikuma, pole ministeerium aga veel otsustanud, kirjutas Virumaa Teataja.
“Lihtne oleks osta uued elektrirongid. Sellisel juhul peame investeerima kontaktvõrku, mis on väga kallis. Oleks loogiline, et Aegviitu sõitev rong liiguks edasi ka Rakverre,” rääkis majandusminister Juhan Parts.
Kontaktvõrgu ehitamine Aegviidust Rakvereni läheks esialgsete kalkulatsioonide järgi maksma kuni 700 miljonit krooni.
ASi Eesti Raudtee, kellele kuulub raudtee infrastruktuur koos kontaktvõrkudega, avalike suhete juhi Urmas Glase väitel on juba aastaid peetud plaane pikendada kontaktvõrku Tapani.
Seotud lood
Käigusolevate elektrirongide seisukord on
selline, et vähemalt pooled neist tuleks pärast 2011. aastat välja vahetada.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium on tellinud suvel valmiva uuringu, kas
elektrirongidel on tulevikku või mitte, kirjutab Virumaa Teataja.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.