McDonald'si vähemalt aasta avatud
söögikohtades kasvas müük veebruaris aastataguse ajaga võrrelduna 12 protsenti,
kasv tuli Euroopast ja Aasiast, vahendab Bloomberg.
USAs kasvas müük 8,3 protsenti, Euroopas 15 protsenti ja Aasias, Lähis-Idas ja Aafrikas 11 protsenti. Euroopas vedasid müüki Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa ja Venemaa.
Bloombergi küsitletud analüütikud ootasid USAs müügi 7,3protsendist kasvu.
Kiirtoiduketil on enam kui 31 000 söögikohta 118 riigis. Peaaegu 14 000 söögikohta asub USAs. Müügikasvu toetas see, et sel aastal oli veebruaris üks päev rohkem.
Seotud lood
Kiirtoidukett McDonald’s, mis on Rootsis
läinud uue strateegia teed, pakkudes rohelisemat ja tervislikumat toitu, lööb
muudatuste tõttu varasemaid rekordeid.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.