McDonald'si vähemalt aasta avatud
söögikohtades kasvas müük veebruaris aastataguse ajaga võrrelduna 12 protsenti,
kasv tuli Euroopast ja Aasiast, vahendab Bloomberg.
USAs kasvas müük 8,3 protsenti, Euroopas 15 protsenti ja Aasias, Lähis-Idas ja Aafrikas 11 protsenti. Euroopas vedasid müüki Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa ja Venemaa.
Bloombergi küsitletud analüütikud ootasid USAs müügi 7,3protsendist kasvu.
Kiirtoiduketil on enam kui 31 000 söögikohta 118 riigis. Peaaegu 14 000 söögikohta asub USAs. Müügikasvu toetas see, et sel aastal oli veebruaris üks päev rohkem.
Seotud lood
Kiirtoidukett McDonald’s, mis on Rootsis
läinud uue strateegia teed, pakkudes rohelisemat ja tervislikumat toitu, lööb
muudatuste tõttu varasemaid rekordeid.
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.