Reklaamiagentuuri Kontuur loovjuht Urmas
Villmann ütles, et alkoholireklaamile lisanduva hoiatuse efekt on lühiajaline
ning see muutub üha koomilisemaks.
„Mingi aeg töötab, kuid see muutub üha koomilisemaks ega kanna õilsa eesmärgi rolli,“ kommenteeris Villmann televisiooni alkoholireklaamile lisanduvat hoiatust: ”Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada Teie tervist!”
Villmann lisas, et piisaks sellest, kui reklaamil on kiri all. „Ravimireklaami näide on hea. Kas on vahe, kas inimesed helistavad seetõttu arstile?“ küsis ta.
„Kuu-poolteist töötab, siis vaatavad inimesed sellest läbi, efektiivsus on lühike,“ märkis ta ja lisas, et see on lihtsa vastupanu tee, aga ikka tehakse. Villmann arvas, et uue reklaamiseadusega on kellelgi rist kirjas, kuigi eelnevad näited tõestavad, et see töötab vastu tegelikule eesmärgile.
„Reklaam ei pane viina ostma või mitte ostma, see, mida reklaam mõjutab on margivalik,“ ütles Villmann.
Seotud lood
Täna riigikogus vastu võetud reklaamiseadus
karmistab muuhulgas alkoholireklaami tingimusi ja reguleerib SMS-laenu andmist.
Samuti on sätestatud lapse kasutamine reklaamis.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?