Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Sari
Hujanen ütles täna aripaev.ee-le, et nende kauplustes on selgelt näha, et
loodustoodete müük on tõusva trendiga.
"Loodustoodete ja fair-trade-toodete müük on Prisma Peremarketites selgelt tõusva trendiga ja seda ka käesoleva aasta alguses, kui hind on ostjatele taas olulisemaks muutunud. Kui aga kõrvutada tavatoodete ja loodustoodete läbimüüke, moodustavad loodustooted ülejäänud toodete kõrval siiski marginaalse osa. Igapäevaseid oste tehes on hind määravam argument," kinnitas Hujanen eile avaldatud Eurobaromeetri keskkonnauuringu tulemusi, mille andmetel on eestlased keskmisest eurooplasest parema meelega nõus keskkonnasõbralike toodete eest kõrgemat hinda maksma.
Ühtlasi kinnitas Hujanen ka väidet, et eestlased eelistavad kodumaist toodet. "Kindlasti ja seda eriti toidukaupade osas. Eestlased usaldavad väga kodumaised tootjaid ja peavad kodumaist kaupa üldiselt puhtaks ja keskkonnasõbralikuks. Ilmselt see on ka üks neid põhjusi, miks Eesti tarbijad end keskkonnasõbralike tooteid eelistavateks tarbijateks peavad," kommenteeris ta.
Seotud lood
Mahetooteid müüva ettevõtte Ökosahver
omanik Peeter Jalakas ei leia, et lihtsalt eestimaist eelistada oleks
keskkonnasõbralik.
Eile avaldatud Eurobaromeetri
keskkonnauuringust selgub, et eestlaste jaoks tekitab keskkonnaprobleemidest
enim muret vee seisukord.
Eile avalikustatud Eurobaromeetri
keskkonnauuringust selgub, et eestlased on keskkonnasõbralike toodete eest nõus
maksma ka veidi kallimat hinda.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.