Eile avaldatud Eurobaromeetri
keskkonnauuringust selgub, et eestlaste jaoks tekitab keskkonnaprobleemidest
enim muret vee seisukord.
Kui ülejäänud eurooplased on enam mures kliima muutumise pärast, siis eestlaste seas on levinud kartus vee saastatuse pärast. Kliimamuutuseid märkis probleemina ära 57% eurooplastest, eestlastest aga 39%. Vesi on muret valmistanud 42% eurooplastele ja 64% eestlastele.
Veel teeb eestlastele enam muret inimeste põhjustatud looduskatastroofid, nagu õlilekked, tööstusõnnetused jne (43%) ja igapäevastes tarbekaupades sisalduvad kemikaalid (44%).
Eurooplastest enam peavad eestlased probleemiks ka linna keskkonnaküsimusi (liiklusummikuid, saastatust, rohealade vähesust jne). Eestlaste seas on murelikke 24%, Euroopas keskmiselt aga 15%.
Uurimusest selgub, et kuigi eurooplased on järjest enam keskkonna pärast mures, ei ole üksikisiku tasandil siiski midagi märkimisväärset tehtud, et keskkonda kaitsta.
Seotud lood
Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Sari
Hujanen ütles täna aripaev.ee-le, et nende kauplustes on selgelt näha, et
loodustoodete müük on tõusva trendiga.
Eile avalikustatud Eurobaromeetri
keskkonnauuringust selgub, et eestlased on keskkonnasõbralike toodete eest nõus
maksma ka veidi kallimat hinda.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.