Kütuseärimehena tuntud Heiti Hääle firma
Boxer Puidu Eksport ostis kolmandiku Paldiski ja Kapellskäri laevaliini omavast
firmast, müüjaks oli Tiina Mõisale kuuluv firma Genteel.
Eelmisel reedel vahetus väärtpaberite keskregistri andmetel investeerimisettevõtte Pakri Marine Investment aktsiatest kolmandiku omanik ehk 9 miljonist 10kroonise nimiväärtusega aktsiast liikus üle 3 miljoni.
Pakri Marine Investment juhatuse liikme Heiti Hääle sõnul toimus tõepoolest aktsiate vahetus.
„Tegemist oli ostu-müügitehinguga,“ selgitas Hääl ning lisas, et ostjaks oli talle kuuluv ettevõte Boxer Puidu Eksport.
Teine juhatuse liige ja tegus hotellijuht Feliks Mägus toimunud aktsialiikumist kommenteerima ei soostunud. „ Kõik andmed on väärtpaberite keskregistris olemas. Ma hea meelega seda teemat ei kommenteeriks,“ sõnas Mägus, jättes avalikustamata, kes oli Hääle ettevõtte omandatud aktsiate müüja.
Väärtpaberite keskregistri andmeil müüs oma osaluse Pakri Marine Investmentis ettevõte nimega Genteel, mis kuulub 100% Tiina Mõisale. Mõis ise viibib aga praegu välismaal ning teemakohast kommentaari temalt saada ei õnnestunud.
Pakri Marine Investmenti näol on tegemist 100% Eesti kapitalile kuuluva investeerimisettevõttega, mille tegevusalaks on laevade ja merendusega seotud projektide investeerimine.
2005. aastal alustas Pakri Marine Investmentile kuuluv operaatorfirma Baltic Scandinavian Lines Paldiski ja Kapellskäri vahel kaubavedusid laevaga Via Mare. Kaks aastat hiljem pani ettevõte sama liini sõitma ka teise parvlaeva nimega Gute.
Pakri Marine Investmenti aktsionäride ringi kuuluvad lisaks Heiti Häälele veel Heiti vend Marti Hääl ning Antti ja Liis Rammo.
Seotud lood
Üha enam kodumaiseid esirikkaid suunab
muudel elualadel teenitud raha laevandusse. Mõni leiab, et juba laeva omamine
iseenesest on seksikas, teised aga peavad seda lihtsalt heaks
finantsinvesteeringuks.
Ekspedeerimisfirma Merktrans ostis Heiti
Häälelt laevandusfirma BSL.
Pakri Marine Investmentsile kuuluv
Paldiski-Kapellskäri vahel kaubavedusid korraldav ettevõte Baltic Scandinavian
Line loobus sügisest kahe laevaga opereerimast.
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.