• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,36%5 994,32
  • DOW 300,69%44 032,61
  • Nasdaq −0,15%19 241,36
  • FTSE 100−0,88%8 068,77
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,7
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,36%5 994,32
  • DOW 300,69%44 032,61
  • Nasdaq −0,15%19 241,36
  • FTSE 100−0,88%8 068,77
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,7
  • 28.03.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BMW väike, aga raju nelikäperdaja 335xi

Kõigepealt pean lugeja ees ette ja taha kummardama ja vabandama, sest olen siiani täiest kõrist kriisanud, kuidas 335xi näol on tegu uue konkurendiga kiiretele Imprezadele ja Mitsubishi Evo mudelitele. Vabandust, see pole nii. Viimased on autod, mis õhkavad sportlikkust ja muskleid ja nelikvedu kiiretel radadel ning sunnivad omanikke küljeakende kojameeste peale mõtlema, sest lahe on külg ees kurve võtta. Vedrustus on ka tavaliselt selline, millega rajal palju rõõmu, kuid linnas tuleb hambakaitsmed suhu panna, et mitte autoliisingule lisaks hambaliisingut maksta. BMW on märksa inimlikum ja selliseid asju seal ei juhtu.
Välimus on selle auto puhul kahe otsaga asi. Nimelt on võimalik valida, kas tahad osta kupeed või sedaani. Sisu oli prooviautol sportlike istmetega. See tegi suuremal mehel natuke elu raskeks, sest sportistmesse mahtumine oli keeruline.
Kui ennist sai mainitud, et olen sellele autole konkurente valesti pakkunud, siis nii see paraku on. Konkurente tuleb otsida ikkagi premium-klassist. Kiireid Jaapani päritolu nelikveolisi ta puutuma ei lähe. Ta on ikkagi üsna palju pehmem ja igapäevaselt kasutatavam. Kas see maksab kiirusomadustelt kuskil kätte? Võib-olla kaldub ta mõnes kurvis rohkem, kuid nelikveo skeem X-drive kindlasti korvab selle. Minu arvates on tegu raudselt omasuguste seas ühe parema, kui mitte kõige parema süsteemiga. Olles seda proovinud lumes, jääl, kuival ja vesisel pinnasel, siis võin kindlalt öelda, et see teeb nii nagu kästakse. Külg ette? Palun! Tahad tagasi sirgeks? Palun! Ja seda selleta, et auto kukuks end teistpidi loopima. Suure kubatuuriga turbomootor viskab "kolmest" edasi nagu nõelatult. Siinkohal soovitan sellest mootorist ja nelikveost täie mõnu saamiseks manuaalkäigukasti. Automaat küll toimib hästi, kuid ei suuda lõpuni selleks jääda, mis lõbufaktorilt suudaks manuaali lüüa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.11.24, 13:18
Kuidas looduslik abivahend aitas mul sõltuvusprobleemiga toime tulla?
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele