Aastat kokkuvõtvas saates vaatame tagasi lõppevale edukale e‑kaubanduse aastale. Viskame pilgu peale, kuidas läks Eesti kaupmeestel ja kui hoogsalt ostsid tarbijad välismaistest e‑poodidest.
- Kaari Lainevool, Albiina Saar, Tõnu Väät ja Kuldar Kullasepp. Foto: Äripäev
Aastat kokku võtma kutsusime Eesti E‑kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väädi, maksu- ja tolliameti postikontrolli juhtiva tolliinspektori Albina Saare ning tolliteenuste teenusejuhi Kaari Lainevoolu. Saadet “E‑kaubanduse areng ja tulevik” juhtib Kuldar Kullassepp Maksekeskusest.
Saates räägime Eesti e‑kaubanduse kasvust vaatamata keerulisele majandusaastale ja pakimahtude rekordilisest kasvust, mis peegeldab muutunud tarbijakäitumist. Lisaks analüüsime, kuidas rahvusvahelised suured mängijad nagu Temu ja Shein mõjutavad Eesti kaupmehi. Anname praktilisi soovitusi, kuidas kohalikud ettevõtted saavad konkurentsis püsida. Puudutame ka tollikontrolli olulisust ja riske välismaiste kaupade tellimisel.
Saadet toetab DPD Eesti.
On raske, kuid Eesti e‑kaupmees on hästi kohanenud
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majanduskasvu võime loota, kuid mitte aasta esimeses pooles, kirjutab kaubandus-tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu e‑ostleja tarbijapsühholoogiast ehk sellest, mis mõjutab tarbijaid ostma ja kui hästi kasutab e‑kaupmees neid võimalusi ära.
E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
Järgmisel aastal klientide ostujõud langeb või jääb samale tasemele ning üha rohkem ostjaid liigub
discounteritesse, prognoosib OG Elektra omanik Oleg Gross,
kirjutab portaal kaubandus.eeHRX on pereettevõtte taustaga rahvusvaheline logistikaettevõte, mis teenindab aastas enam kui 5000 klienti ning toimetab kohale üle 400 000 saadetise kogu Euroopas.