Autoajakirjanikud üle maailma valisid aasta
autoks 2008 uhiuue Mazda 2. Kokku kandideeris ihaldusväärsele tiitlile 39 autot.
Maailma parim auto tiitel, mille sai sel aastal Mazda2 kuulutati välja New Yorgis rahvusvahelisel autonäitusel. Mazda2, mida Jaapanis tuntakse Mazda Demio nime all, võitis peaauhinna Ford Mondeo ja C-klassi Mercedes-Benzi ees.
Mazda2 jõudis Euroopa turule 2003. aastal. Uhiuue, teise põlvkonna Mazda2 müüki alustati Jaapanis aga 2007. aastal. Mazda2 puhul hinnatakse eelkõige selle sõiduomadusi, Zoom-Zoom dünaamikat, keskkonnasõbralikkust, ohutust ja disaini.
Aasta autodisaini auhinna sai Audi R8, sellele järgnesid Maxda2 ja Volvo C30. World Performance Car –auhinna võitis Audi R8, teisele kohale pärjati Audi S5 Coupe ja kolmandale BMW M3.
World Green Car –auhinnakolmik oli BMW 118d Efficient Dynamics, SmartForTwo cdi ja Volkswagen Passat 1.9 TDI BlueMotion.
Valiku tegid autoajakirjanikud Argentiinast, Austriast, Austraaliast, Belgiast, Suurbritanniast, Kanadast, Hiinast, Prantsusmaalt, Saksamaalt, Kreekast, Indiast, Itaaliast, Jaapanist, Koreast, Malaisiast, Uus-Meremaalt, Poolast, Venemaalt, Rootsist, Türgist ja Ameerika Ühendriikidest.Maailma aasta auto auhindu hakati ametlikult välja andma 2004. aasta jaanuaris ülemaailmse autoajakirjanike kogu algatusel ja korraldamisel. Rahvusvaheline žürii, kuhu kuulus 47 autoajakirjanikku üle maailma, valisid üldvõitja salajasel hääletusel, tuginedes oma erialase töö käigus saadud kogemustele.
Mazda2 on võitnud terve rea aasta auto auhindu, muuhulgas näiteks Austrias, Belgias, Taanis, Kreekas ja Uus-Meremaal, samuti on mudel pälvinud Jaapani RJC aasta auto auhinna.” 2005. aastal valiti aasta autoks Audi A6, 2006. aastal 3. seeria BMW ja 2007. aastal Lexus LS460.
Seotud lood
Kuigi Venemaal on olemas ka kodumaine
autotööstus, ei jõudnud aasta auto valimistel juba traditsiooniliselt ükski Vene
toode parimate hulka.
Kohvi, mis on tehtud Aasia kärpkaslase
väljaheitest, müüakse ühes Londoni prestiižes kaubamajas hinnaga 50 naela ehk
970 krooni tassi eest, kirjutas BBC.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.