Pärast pangakaardi unustamist
sularahaautomaati pidi Kanal2 reporter Martin Mae uut kaarti ootama kaks
nädalat. Makstes uue kaardiga toidupoes, oleks temast peaaegu pettur tehtud –
kassas teatas aparaat, et tegemist on pettusekahtlusega kaardiga.
“Jäi vähe puudu, et politsei oleks välja kutsutud,” ütles Mae, kelle Hansapangast saadud tuliuus kaart Selveris makstes kassapidajale petukahtlust näitas, mille peale kutsuti kohale ka turvamees, kirjutas Oma Saar.
Mae käis oma uue kaardiga Hansapangas, kus kaarti kontrolliti ja öeldi, et sellega on kõik korras. Hansapanga pressiesindaja Kristi Künnapas nentis, et kindlasti ei olnud tegu asjade normaalse käiguga ja Hansapanga teenus tavapäraselt nii ei toimi. Pärimisele, miks osutus Mae kaart petukahtlusega kaardiks, ei osanud pressiesindaja täpset vastust anda.
Seotud lood
Tänasest on klientidele avatud uus
Hansa internetipank aadressil www.hansa.ee, kus info ja tehingute tegemise
võimalus on kokku koondatud, uuendausena on lisatud kohe ka annetuste tegemise
võimalus, teatas pank.
Hansapanga teatel tõstavad nad 1. maist
sularaha väljamaksete hinda nii pangakontorites kui sularahaautomaatides.
Eelkõige tuleb kukrut kergitada ettevõtetel.
Hansapank informeeris hiljuti oma
võtmekliente nende pakkumise muutumisest, mis seisneb mitme soodustuse
kaotamises. Panga segmendijuht Jane Alas põhjendas muutust, et pakkumise sisu ei
vastanud enam klientide vajadustele.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.