Tänasest on klientidele avatud uus
Hansa internetipank aadressil www.hansa.ee, kus info ja tehingute tegemise
võimalus on kokku koondatud, uuendausena on lisatud kohe ka annetuste tegemise
võimalus, teatas pank.
„Kui seni pidi klient otsima pangatoodete kohta käivat infot ühelt veebilehelt ja tegema pangatoiminguid teises keskkonnas, siis nüüd on kõik eraklientidele vajalik koondatud ühele veebiaadressile www.hansa.ee,” selgitas Hansapanga jaepanganduse juht Ulla Ilisson.
„Traditsiooniline internetipangandus tähendab kliendi jaoks vajadust mitme erineva keskkonna vahel liikuda. Uue põlvkonna internetipank aga kaotab selle kasutaja jaoks häiriva ebamugavuse – nüüd on info ja tehingud koos. Meile teadaolevalt pole ükski universaalpank maailmas seni oma kodulehekülge ja veebipanka ühendanud, seega on meil selles vallas au olla esimene.”
"Seni paljusid ID-kaardi ja mobiil-ID kasutajaid häirinud püsiparooli küsimine kaob ära. Edaspidi küsitakse püsiparooli ainult koodikaardiga sisselogijatelt," lisas Ilisson.
Hansapank tegi hiljuti uuenduse, mille kohaselt peab ka ID-kaardi või mobiil-ID-ga sisse loginud klient maksed digiallkirjastama, mis muudab keskkonna kasutamise turvalisemaks. Siiani kinnitasid makseid ainult PIN-kalkulaatori ja koodikaardi kasutajad.
Uuenduseks on www.hansa.ee annetuskeskkond, mille vahendusel saavad inimesed hakata tegema ühekordseid või püsivaid annetusi heategevusprojektidele.
Probleemidest ning omapoolsetest ettepanekutest palume klientidel märku anda tagasiside vormi abil, mis on kättesaadav uue netipanga esilehel või aadressil https://www.hansa.ee/kysitlus/rahulolu/ip_est.html
Senine hanza.net jääb kasutajatele avatuks paariks kuuks.
Seotud lood
Rahvusvaheliselt tunnustatud finantsalane
väljaanne Global Finance valis Hansa Netipanga Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni
parimaks internetipangaks kolmes erinevas kategoorias, lisaks nimetati
Hansapanga internetipank Eesti parimaks veebipangaks.
Hansapanga prognoosi järgi on aasta lõpuks
oodata 6 kuu Euribori langust alla 4% taseme. Eesti Pank ega
rahandusministeerium Hansapanga optimismi ei jaga.
Hansapank informeeris hiljuti oma
võtmekliente nende pakkumise muutumisest, mis seisneb mitme soodustuse
kaotamises. Panga segmendijuht Jane Alas põhjendas muutust, et pakkumise sisu ei
vastanud enam klientide vajadustele.
Pärast pangakaardi unustamist
sularahaautomaati pidi Kanal2 reporter Martin Mae uut kaarti ootama kaks
nädalat. Makstes uue kaardiga toidupoes, oleks temast peaaegu pettur tehtud –
kassas teatas aparaat, et tegemist on pettusekahtlusega kaardiga.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.