Hansapank informeeris hiljuti oma
võtmekliente nende pakkumise muutumisest, mis seisneb mitme soodustuse
kaotamises. Panga segmendijuht Jane Alas põhjendas muutust, et pakkumise sisu ei
vastanud enam klientide vajadustele.
"Hansapanga võtmekliendi pakkumine on turul olnud ligi seitse aastat. Tänaseks on see pakkumine end ammendamas. Pakkumise sisu ei vastanud enam meie klientide vajadustele, seega otsustasime selle programmi lõpetada," ütles Alas.
"Võtmekliendi pakkumine lõpetab toimimise 30. aprillil 2008. Hetkel korrastame oma andmebaase ja tuleme peagi turule uue pakkumisega väga headele ja usaldusväärsetele klientidele," lisas ta.
Märtsikuu teises pooles said Hansapanga NPNK kliendid pangalt kirja, kus teavitatakse kliente, et NPNK kaardi kasutajatele ei jagata enam auhindu. Pank nimetas seda boonusesüsteemi puhkuseleminekuks.