Hansapank informeeris hiljuti oma
võtmekliente nende pakkumise muutumisest, mis seisneb mitme soodustuse
kaotamises. Panga segmendijuht Jane Alas põhjendas muutust, et pakkumise sisu ei
vastanud enam klientide vajadustele.
"Hansapanga võtmekliendi pakkumine on turul olnud ligi seitse aastat. Tänaseks on see pakkumine end ammendamas. Pakkumise sisu ei vastanud enam meie klientide vajadustele, seega otsustasime selle programmi lõpetada," ütles Alas.
"Võtmekliendi pakkumine lõpetab toimimise 30. aprillil 2008. Hetkel korrastame oma andmebaase ja tuleme peagi turule uue pakkumisega väga headele ja usaldusväärsetele klientidele," lisas ta.
Märtsikuu teises pooles said Hansapanga NPNK kliendid pangalt kirja, kus teavitatakse kliente, et NPNK kaardi kasutajatele ei jagata enam auhindu. Pank nimetas seda boonusesüsteemi puhkuseleminekuks.
Seotud lood
Tänasest on klientidele avatud uus
Hansa internetipank aadressil www.hansa.ee, kus info ja tehingute tegemise
võimalus on kokku koondatud, uuendausena on lisatud kohe ka annetuste tegemise
võimalus, teatas pank.
Pärast pangakaardi unustamist
sularahaautomaati pidi Kanal2 reporter Martin Mae uut kaarti ootama kaks
nädalat. Makstes uue kaardiga toidupoes, oleks temast peaaegu pettur tehtud –
kassas teatas aparaat, et tegemist on pettusekahtlusega kaardiga.
Past ja Partnerid Suhtekorralduse OÜ
juhatuse esimees ja Tartu Ülikooli lektor Aune Past seletas Pärnu
Finantskonverentsil, et ettevõtted ise loovad kuvandi, mis neist inimestele
jääb.
Eelmise nädala teises pooles said
Hansapanga NPNK kliendid pangalt kirja, kus teavitatakse kliente, et NPNK kaardi
kasutajatele ei jagata enam auhindu. Pank nimetas seda boonusesüsteemi puhkusele
minekuks.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.