Ehitusmaterjale tootva Aeroc ASi
juht Ivar Sikk ütles aripaev.ee-le, et hetkel ületab pakkumine nõudlust ja
tootjate laovarud võimaldavad kliendi soove kiiresti täita.
"Ehitusmaterjalide müügi hetkeseis Eestis on selline, kus pakkumine ületab nõudlust ja tootjate laovarud on piisavad, et klientide tellimusi minimaalse tähtajaga täita," ütles Sikk ja lisas, "meie arvates Ehituse ABC omandisuhete muutus ehitusmaterjalide müüki ei mõjuta, sest üldine turunõudus sellest ei suurene ega vähene ja klient ostab vajaliku toote sellelt müüjalt, kelle käest ta saab parimat arvestades nii hinda kui ka täiendavaid teenuseid."
Sikk ütles, et Ehituse ABC on üks suuremaid Aeroc toodete edasimüüjaid Eestis. "Omanikevahetusest tulenevalt me mingeid olulisi muutatusi müügimahtudes ei prognoosi. Pikemas perspektiivis võib teatavat mõju avaldada uue omaniku müügikontseptsioon ehk kuidas hakkab jagunema jae- ja projektimüük," selgitas ta.
Aeroc müüb kogu oma toodangu edasimüüjate kaudu. Nendega on aasta lõpuni kokku lepitud võrdsed väljamüügihinnad. "Üldiselt on viimase poole aasta jooksul konkurents tugevnenud ja hinnasurve kasvanud," ütles Sikk.
"Vaatamata siseriikliku nõudluse vähenemisele ei ole Aeroc tootmismahte vähendanud, vaid suurendanud ekspordi osakaalu. Suure rahvusvahelise keti sisenemisest Eesti turule me toodangu ekspordivõimaluste laiendamiseks erilist tuge siiski ei näe," märkis Sikk samas.
Seotud lood
Statistikaameti esimese kvartali ülevaate
järgi on ehituse hind kallinenud aastaga 6 protsenti ning isegi tänavu esimeses
kvartalis nähakse 1protsendilist tõusu.
Haapsalu Uksetehase juht Ago Soomre ütles,
et Ehituse ABCde omanikuvahetus nende tehase müüki ei mõjuta. Samale vihjas
Aeroci müügijuht Margus Tint.
Ehitusmaterjalide müüki laiendav
Saint-Gobain Distribution Nordic AB ostis kuu algul 14 jaekauplusega Eesti
ehitusmaterjalide müügiketi ASi Famar-Desi, teatas ettevõte.
Ehituse ABCde finantsjuht Anton Kutser
ütles aripaev.ee-le, et äsja omanikku vahetanud kauplusekett ühtegi poodi kinni
ei pane ning väldib ka töötajate koondamist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.