Pindi Kinnisvara juhatuse liige ning
Eesti Kinnisvarafirmade Liidu juht Peep Sooman ütles LVMi allahindluskampaaniat
kommenteerides, ent kliente tuleks konsulteerida kogu aeg, mitte kampaania
korras.
Sooman ütles, et nemad teevad klientide hulgas pidevalt teavitustööd sellest ajast peale, kui eelmisel suvel kinnisvara hinnad langema hakkasid.
LVM Kinnisvara alustas kampaaniaga, kus korraga lasevad üle 100 eraisikust kliendi hinna alla. Sooman ütles, et tegu on positiivse sammuga, ent mitte millegi enneolematuga. Sooman usub, et kampaania käigus suudetakse tehinguid teha ning firma teenib sellega tublisti tähelepanu, mis on tänasel turul ääretult oluline.
Seotud lood
LVM Kinnisvara korraldab Pärnus kampaania,
kus üle saja eraisikust kinnisvaraomaniku langetab korraga hindu kokku 25,3
miljoni krooni võrra.
Peaminister Andrus Ansip selgitas tänases
riigikogu infotunnis, et märtsis oli käibemaksu laekumine oodatust väiksem ning
see on tingitud eelkõige kinnisvarasektorist mittelaekuva käibemaksuga
Pindi Kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman
ütles aripaev.ee-le, et esialgsetel andmetel lõpetasid kinnisvaratehingute
hinnad märtsikuus langemise, tehingute arv kasvas.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.