• OMX Baltic0,47%272,87
  • OMX Riga−0,23%872,34
  • OMX Tallinn−0,21%1 756,66
  • OMX Vilnius−0,17%1 047,81
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,25%8 120,43
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,8
  • OMX Baltic0,47%272,87
  • OMX Riga−0,23%872,34
  • OMX Tallinn−0,21%1 756,66
  • OMX Vilnius−0,17%1 047,81
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,25%8 120,43
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,8
  • 21.04.08, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juustumüüja Estoveri käive kahaneb

Juustumüüja Estoveri käive oli tänavu esimeses kvartalis 78,1 miljonit krooni ning kasum 2,9 miljonit krooni, võrreldes 2007. aasta esimese kvartaliga on käive aga vähenenud 11% võrra.
„Käive on võrreldes möödunud aasta neljanda kvartaliga kasvanud 8%, mis näitab tarbimise suurenemist ning hinnatõusu peatumist,“ ütles Estover OÜ tegevjuht Kai Rimmel. „Võrreldes 2007. aasta esimese kvartaliga on käive aga vähenenud 11% võrra.“
Kodumaiste toodete osakaal kogumüügist on tõusnud 77%ni, teatas ettevõte.
„Esimese kvartali kasum oli 2,9 miljonit krooni, mis on 38% vähem kui 2007. aasta neljandas kvartalis ning 67% vähem kui aasta tagasi samal ajal,“ ütles Kai Rimmel. „Eelmise aasta esimese kvartali kasum oli üle ootuste suur tulenevalt turusituatsioonist, kus müügihinnad juba tõusid, aga laos oli veel odavast piimast toodetud juustu. Praegune kasumilangus on tingitud eeskätt langetatud müügihindadest ning asjaolust, et laos olev ja praegu müüdav kaup on toodetud kallist toorainest.“
„Meie müügitulemuste alusel eelistavad tarbijad jätkuvalt Eesti toitu – kodumaiste toodete osakaal moodustab praegu kogumüügist 77%, millest enamus ehk 70% on Põltsamaa Meierei Juustutööstuse toodang. Populaarseimad tooted on Naturaaljuustust ja Hiirte juust ning üha enam tarbijaid leiab ka Ricotta kohupiim, mida tänavu esimeses kvartalis müüsime 41% rohkem kui eelmisel aastal samal ajal, kokku 75 tonni.“
Estover OÜ kuulub kontserni United Estover Group OÜ ning tegutseb juustumüügi alal aastast 1992. Tuntumad kaubamärgid on Hiirte juust, Hollandi Leibjuust Originaal, Vene juust, Eesti juust, Eesti Juust Light, Royal Blue ja Võileiva Juust. Ettevõtte 2007. aasta käive oli 318 miljonit ning kasum 25 miljonit krooni.

Seotud lood

Uudised
  • 10.02.09, 08:55
Estoveri kasum kukkus kolinal
Juustumüüja Estoveri kasum kukkus mullu kolinal, 2007. aasta 25 miljoni krooni asemel tiksus eelmisel aastal kassasse vaid 2 miljonit krooni.
Uudised
  • 03.03.08, 09:46
Hinnatõus kasvatas Estoveri kasumit
Juustumüüja Estover teatas, et ettevõtte kasum tõusis 2007. aastal eelmise aasta 0,2 miljonilt kroonilt 25 miljoni kroonini ning käive oli 318 miljonit krooni, kasvades mullusega võrreldes 20%.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.10.24, 13:21
Elisa juht: kestlikkuse rongi enam ei peata
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele