Juustumüüja Estoveri käive oli
tänavu esimeses kvartalis 78,1 miljonit krooni ning kasum 2,9 miljonit
krooni, võrreldes 2007. aasta esimese kvartaliga on käive aga vähenenud 11%
võrra.
„Käive on võrreldes möödunud aasta neljanda kvartaliga kasvanud 8%, mis näitab tarbimise suurenemist ning hinnatõusu peatumist,“ ütles Estover OÜ tegevjuht Kai Rimmel. „Võrreldes 2007. aasta esimese kvartaliga on käive aga vähenenud 11% võrra.“
Kodumaiste toodete osakaal kogumüügist on tõusnud 77%ni, teatas ettevõte.
„Esimese kvartali kasum oli 2,9 miljonit krooni, mis on 38% vähem kui 2007. aasta neljandas kvartalis ning 67% vähem kui aasta tagasi samal ajal,“ ütles Kai Rimmel. „Eelmise aasta esimese kvartali kasum oli üle ootuste suur tulenevalt turusituatsioonist, kus müügihinnad juba tõusid, aga laos oli veel odavast piimast toodetud juustu. Praegune kasumilangus on tingitud eeskätt langetatud müügihindadest ning asjaolust, et laos olev ja praegu müüdav kaup on toodetud kallist toorainest.“
„Meie müügitulemuste alusel eelistavad tarbijad jätkuvalt Eesti toitu – kodumaiste toodete osakaal moodustab praegu kogumüügist 77%, millest enamus ehk 70% on Põltsamaa Meierei Juustutööstuse toodang. Populaarseimad tooted on Naturaaljuustust ja Hiirte juust ning üha enam tarbijaid leiab ka Ricotta kohupiim, mida tänavu esimeses kvartalis müüsime 41% rohkem kui eelmisel aastal samal ajal, kokku 75 tonni.“
Estover OÜ kuulub kontserni United Estover Group OÜ ning tegutseb juustumüügi alal aastast 1992. Tuntumad kaubamärgid on Hiirte juust, Hollandi Leibjuust Originaal, Vene juust, Eesti juust, Eesti Juust Light, Royal Blue ja Võileiva Juust. Ettevõtte 2007. aasta käive oli 318 miljonit ning kasum 25 miljonit krooni.
Seotud lood
Juustumüüja Estoveri kasum kukkus mullu
kolinal, 2007. aasta 25 miljoni krooni asemel tiksus eelmisel aastal
kassasse vaid 2 miljonit krooni.
Juustumüüja Estover teatas, et ettevõtte kasum
tõusis 2007. aastal eelmise aasta 0,2 miljonilt kroonilt 25 miljoni kroonini
ning käive oli 318 miljonit krooni, kasvades mullusega võrreldes 20%.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.