• OMX Baltic0,2%293,11
  • OMX Riga0,45%889,32
  • OMX Tallinn−0,04%1 863,16
  • OMX Vilnius0,01%1 137,04
  • S&P 5001,38%5 597,67
  • DOW 300,97%41 210,47
  • Nasdaq 1,84%17 621,13
  • FTSE 1000,85%8 615,15
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%92,9
  • OMX Baltic0,2%293,11
  • OMX Riga0,45%889,32
  • OMX Tallinn−0,04%1 863,16
  • OMX Vilnius0,01%1 137,04
  • S&P 5001,38%5 597,67
  • DOW 300,97%41 210,47
  • Nasdaq 1,84%17 621,13
  • FTSE 1000,85%8 615,15
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%92,9
  • 25.04.08, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PILDID: kergem ja võimsam Nissan GT-R V-Spec

Siin on Automedia parimad pildid uuest Nissan GT-R V-Specist, kuigi välimuses on nähtavaid muutusi, on olulisemad uuendused kapoti all.
Nissan on seadnud eesmärgiks, et GT-R V-Spec peab läbima Nürburgringi 7 minuti ja 25 sekundiga, mis on 18 kiiremini kui praegune auto.
GT-R V-Speci jaoks tuunitakse mootorist välja 550 hobujõudu. Standard GT-Ri mootor arendab 480 hobujõudu.
Esiosas kasvavad õhuavad suuremaks, et pidureid paremini jahutada. Kuuekodaraliste velgede tagant paistab kergelt uuendatud pidurisüsteem.
Tavaline GT-R ei ole sulgkaallane. V-Spec on tänu süsinikkiust keredetailidele vähemalt 150 kilo kergem.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele