Rimi Eesti Foodi tegevjuhi Egdar Sesemanni
sõnul plaanib Rimi sel aastal kassajärjekordi oma poodides vähendada, saavutada
aasta lõpuks kasvav turuosa ning haarata liidripositsioon.
„Hetkel on meie poodides liiga vähe kassasid. Tahame selle vea parandada ning kassajärjekordasid vähendada,“ märkis Sesemann.
Samuti soovitakse sel aastal lõpetada turuosa kaotamine ning saavutada aasta lõpuks kasvav turuosa. „Selle aasta aprill on olnud viimase kahe aasta parim kuu,“ lausus Sesemann.
Alates homsest taasavatakse uuendatud Mustakivi Rimi hüpermarket, mille ümberkujundamiseks investeeriti kokku 154 miljonit krooni.
Hetkel on Rimi Eesti Foodil kokku 75 000 m2 müügipinda, kolme aasta jooksul plaanitakse see suurendada 125 000 m2ni. Sel ja järgmisel aastal plaanitakse avada 5-6 uut Rimi Hypermarketit, 15-20 uut Rimi Supermarketit ning 8-10 uut Säästumarketit.
„Tahame katta kogu Eesti. Meil on sama kvaliteet mis teistel kettidel, kuid 10-15% odavam. Prisma tahab olla hinnaliider, kuid me ei lase neil seda olla,“ märkis Sesemann. Samuti plaanitakse hoida Säästumarketi hinnaliidri positsiooni.
Võrreldes muu Euroopaga on Eestis Sesemanni sõnul nõrk tarnesüsteem. Samuti on Eesti kliendid tema sõnul kannatlikumad. "Kui mujal Euroopas on tähelepanu suunatud orgaanilistele toodetele, siis Eestis pigem mitte,“ märkis tegevjuht.
Sesemanni sõnul on toiduaineteturg üldiselt stabiilne, kuid sel aastal võib tulla väike langus mittetoiduainete sektoris. "Meie jaoks muutub kvaliteet järjest tähtsamaks," märkis ta.
Rimi Baltic Groupi käive oli eelmisel aastal kokku ligi 1,2 miljardit eurot. Rimi Balticu müügikäive oli eemisel aastal Eestis 363,9 miljonit krooni. Võrreldes 2006. aastaga kasvas Rimi Baltic Groupi netokäive aastaga 19%.
Rimi Eesti Foodi netokäive selle aasta esimeses kvartalis oli 88,3 miljonit eurot ehk 7% rohkem kui eelmisel aastal samal ajal.
Rimi Food Eesti kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 218 kauplust, sealhulgas 31 hüpermarketit (neist 8 Eestis), 58 supermarketit (neist 5 Eestis), 128 odavmüügikauplust (neist 52 Säästumarketit Eestis) ja 1 hulgiladu Eestis.