Prisma
Peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas ütles, et nende hinnatase on
enam-vähem sarnane Säästumarketiga, samas pakuvad nad laia kaubavalikut.
Lainas viitas SL Õhtulehe poolt korraldatava toidukorvi võrdlusele ning nende endi poolt korraldatavale uuringule, kus võrreldakse iga kaubagruppi turu keskmisega. Säästumarketist eristab neid Lainase sõnutsi tõik, et nad ei tee järeleandmisi teeninduses ega kauba valikus.
Eesti Kaupmeeste Liidu juht Marika Merilai selgitas, et kui üldiselt on keskmine juurdehindlus Eesti kaubanduskettides 19 protsenti, siis erinevates kaubagruppides erineb see märgatavalt. "Küsimus on selles, millega firma soovib eristuda," märkis Merilai. Prisma Peremarket eristub Lainase sõnul sellega, et odavad on kõige esmasemad toidukaubad nt. piim kilekotis. See tähendab siis, et nendel kaupadel on väiksem juurdehindlus kui 19% ja teistel siis sellevõrra suurem. Säästumarketil on Merilai hinnangul teine strateegia, nimelt on eesmärk on pakkuda kõiki kaupu ühtlaselt soodsa hinnaga.
Eesti Kaupmeeste Liidu andmetel jagunes 2007. aastal siinne turg järgmiselt: RIMI Eesti Food (sh Säästumarket) ja ETK turuosad 22-23%, A-Selver 15%, Maxima 10%, Prisma Peremarket 7-8%.
Seotud lood
Prisma Peremarket on otsustanud siseneda
Eestis supermarketite turule. Uue supermarketite keti tugevuseks peab Prisma
Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen sarnaselt Prisma hüpermarketitele soodsat
hinnataset koos hea teeninduse ja laia kaubavalikuga.
Säästumarketite kett on direktori Regina
Velbergi sõnul viimase kuu jooksul kiiresti arenenud, kuuga on avatud kolm uut
kauplust.
A-Selveri kauplusteketi juht Ain Taube
sõnul on Prisma Peremarketid omale hinnaliidriks saamise näol võtnud väga raske
ülesande.
SOK kontserni Prisma kett avab Venemaal
Peterburis oma esimese kaupluse uksed käesoleva aasta suvel.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.