Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Prisma: meie hinnatase läheneb Säästumarketile
Prisma
Peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas ütles, et nende hinnatase on
enam-vähem sarnane Säästumarketiga, samas pakuvad nad laia kaubavalikut.
Lainas viitas SL Õhtulehe poolt korraldatava toidukorvi võrdlusele ning nende endi poolt korraldatavale uuringule, kus võrreldakse iga kaubagruppi turu keskmisega. Säästumarketist eristab neid Lainase sõnutsi tõik, et nad ei tee järeleandmisi teeninduses ega kauba valikus.
Eesti Kaupmeeste Liidu juht Marika Merilai selgitas, et kui üldiselt on keskmine juurdehindlus Eesti kaubanduskettides 19 protsenti, siis erinevates kaubagruppides erineb see märgatavalt. "Küsimus on selles, millega firma soovib eristuda," märkis Merilai. Prisma Peremarket eristub Lainase sõnul sellega, et odavad on kõige esmasemad toidukaubad nt. piim kilekotis. See tähendab siis, et nendel kaupadel on väiksem juurdehindlus kui 19% ja teistel siis sellevõrra suurem. Säästumarketil on Merilai hinnangul teine strateegia, nimelt on eesmärk on pakkuda kõiki kaupu ühtlaselt soodsa hinnaga.
Eesti Kaupmeeste Liidu andmetel jagunes 2007. aastal siinne turg järgmiselt: RIMI Eesti Food (sh Säästumarket) ja ETK turuosad 22-23%, A-Selver 15%, Maxima 10%, Prisma Peremarket 7-8%.
Prisma Peremarket on otsustanud siseneda
Eestis supermarketite turule. Uue supermarketite keti tugevuseks peab Prisma
Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen sarnaselt Prisma hüpermarketitele soodsat
hinnataset koos hea teeninduse ja laia kaubavalikuga.
Kui majandusnäitajad langevad, tõuseb vajadus turvateenuste järele, sest kuritegevus hoogustub. G4Si juhatuse esimees Priit Sarapuu ütles, et enim toimub kuritegusid just mehitamata valvega väliobjektidel, kus pimeda aja saabudes on kurjategijatel mugav tegutseda.