• OMX Baltic0,49%272,95
  • OMX Riga−0,45%870,4
  • OMX Tallinn−0,23%1 756,43
  • OMX Vilnius−0,16%1 047,86
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,39%8 108,71
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,72
  • OMX Baltic0,49%272,95
  • OMX Riga−0,45%870,4
  • OMX Tallinn−0,23%1 756,43
  • OMX Vilnius−0,16%1 047,86
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,39%8 108,71
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,72
  • 07.05.08, 08:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peaminister Ansip ei poolda hiigelterminali rajamist

Peaminister Andrus Ansip kahtleb Hiina Ningbo sadamaga koostöös rajatava suure konteinerterminali mõttekuses seni, kuni ei suudeta vastata küsimusele, kuhu konteinerid Eestist probleemideta edasi liiguksid.
Ansipi hinnangul ei suudetaks meritsi Eestisse saabuvaid miljoneid konteinereid laiali vedada mööda raudteed ega maanteed, kirjutas Postimees. «Keegi ei taha, et meil tekiks Venemaa piiril järjekorrad, mis algavad Muugalt,» lausus ta.
Samuti on tema hinnangul reaalne võimalus, et Tallinna Sadam investeerib terminali miljardeid kroone, kuid samal ajal arendab Venemaa oma suursadamaid ning lõpuks ei hakkagi kaubad läbi Tallinna liikuma.
Ka küsib Ansip, miks peaksid suured laevad sõitma üle Läänemere konteinerikoormatega just Tallinna, kui teele jäävad mitmed teised suured sadamad, kust on mugavam kaupa vedada nii Ida-Euroopasse, Venemaale kui ka Baltikumi.
Ansipi hinnangul on Eestis transiidiäri arendamist üle tähtsustatud – selle mõju majandusele ei ole tehtavate investeeringutega võrreldes kuigi märkimisväärne.

Seotud lood

Uudised
  • 24.09.08, 16:18
Eesti-Hiina mereveolepe loodab odavat logistikasüsteemi
Eesti-Hiina mereveokokkulepe sõlmimisel ütles Hiina transpordi aseminister Xu Zuyuan, et Tallinna sadam saaks majanduslikus osas olulist rolli mängida, peaks kogu logistikasüsteem väga odav olema.
Uudised
  • 26.05.08, 18:32
Briti-India ärimehed: Tallinn sobiks Põhjamaade ja Balti riikide finantskeskuseks
Peaminister Andrus Ansip kohtus Briti-India ärimeeste ja investoritega, arutati Eesti investeerimiskeskkonda ja pikaajaliste investeeringute tasuvust. Briti-India ettevõtjad leidsid, et Eesti on välisinvesteeringute jaoks atraktiivne ka pikas perspektiivis.
Uudised
  • 06.05.08, 16:38
Tallinna Sadam investeerib 860 miljonit krooni konteinerterminali
ASi Tallinna Sadam nõukogu kiitis heaks 860 miljoni krooni suurused investeeringud Muuga sadama idaosa laienduse I etapi väljaehitamiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.24, 13:28
Profitus laieneb Eestisse: uus lootus innovatiivseks rahastamiseks skeptitsismi keskel
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele