Peaminister Andrus Ansip kahtleb Hiina
Ningbo sadamaga koostöös rajatava suure konteinerterminali mõttekuses seni, kuni
ei suudeta vastata küsimusele, kuhu konteinerid Eestist probleemideta edasi
liiguksid.
Ansipi hinnangul ei suudetaks meritsi Eestisse saabuvaid miljoneid konteinereid laiali vedada mööda raudteed ega maanteed, kirjutas Postimees. «Keegi ei taha, et meil tekiks Venemaa piiril järjekorrad, mis algavad Muugalt,» lausus ta.
Samuti on tema hinnangul reaalne võimalus, et Tallinna Sadam investeerib terminali miljardeid kroone, kuid samal ajal arendab Venemaa oma suursadamaid ning lõpuks ei hakkagi kaubad läbi Tallinna liikuma.
Ka küsib Ansip, miks peaksid suured laevad sõitma üle Läänemere konteinerikoormatega just Tallinna, kui teele jäävad mitmed teised suured sadamad, kust on mugavam kaupa vedada nii Ida-Euroopasse, Venemaale kui ka Baltikumi.
Ansipi hinnangul on Eestis transiidiäri arendamist üle tähtsustatud – selle mõju majandusele ei ole tehtavate investeeringutega võrreldes kuigi märkimisväärne.
Seotud lood
Eesti-Hiina mereveokokkulepe sõlmimisel
ütles Hiina transpordi aseminister Xu Zuyuan, et Tallinna sadam saaks
majanduslikus osas olulist rolli mängida, peaks kogu logistikasüsteem väga odav
olema.
Peaminister Andrus Ansip kohtus Briti-India
ärimeeste ja investoritega, arutati Eesti investeerimiskeskkonda ja pikaajaliste
investeeringute tasuvust. Briti-India ettevõtjad leidsid, et Eesti on
välisinvesteeringute jaoks atraktiivne ka pikas perspektiivis.
ASi Tallinna Sadam nõukogu kiitis heaks 860
miljoni krooni suurused investeeringud Muuga sadama idaosa laienduse I etapi
väljaehitamiseks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.