Nissan Motor Company avalikustas 31.
märtsil lõppenud 2007. majandusaasta finantstulemused, mille kohaselt teenis
ettevõte eelmisel aastal 46,4 miljardit krooni kasumit.
Baltimaad olid eelmisel aastal üks kiiremini arenevaid autoturge, kus müüdi 3334 Nissanit, teatas firma.
Nissan Nordic Europe Balti juht Margus Mikk peab märtsis lõppenud majandusaastat üheks parimaks. "Arenguruumi on kindlasti ja eelkõige teenuse kvaliteedis, sest aeg, kus ostjad tunglesid salongide uste taga, on möödas,” ütles Mikk, kelle arvates 2008. aasta eraldab autoturu sikud lammastest ning võidukalt väljuvad vaid need, kes on hoolikalt ja arukalt planeerinud oma tegevusi ja investeerinud teenuse kvaliteeti.
Eelmisel majandusaastal müüs Nissan kogu maailmas 3 770 000 sõidukit, mis on 8,2% rohkem kui 2006. finantsaastal. Euroopas kasvas müük kogunisti 17,9% ehk kokku müüdi 636 000 sõidukit. 2007. majandusaastal tõi Nissan turule 11 uudismudelit: Livina, X-Trail, Altima Coupe, Atlas truck, Aprio, Infiniti G37 Coupe, Rogue, GT-R, Infiniti EX luksuslik crossover, Murano ja Frontier Navara pikapi single-cab versiooni.
Seotud lood
ARKi statistikast selgub, et 2008. aasta
märtsis registreeriti Eestis esmakordselt uusi sõidukeid 10% vähem, kui mullu
samal ajal.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.