Mõned nädalad tagasi Yahooga hüvasti jätnud
Microsoft ilmunud taas Yahoo ukse taha, näpus uus ettepanek, kirjutas LHV
analüütik Erko Rebane.
Ehkki mõlemad osapooled pole võimaliku tehingu infot suurt paljastanud, ei luba lähedalseisvate isikute kommentaarid uut ülevõtmispakkumist niipea oodata. Pigem vaadatakse seda kui jõudude ühendamist, et võidelda reklaamiturul Google’iga.
Rebane märkis, et alternatiivne ettepanek hõlmab tõenäoliselt Yahoo otsingumootori reklaamiäri ning kokkulepet võiks struktureerida kahe väljundina. Microsofti nähakse seda kas endale ostmas või partnerlust taotlemas, mille raames Yahoo oma otsingureklaamid sisse ostaks. Microsofti lähenemiskatse ilmestab jätkuvaid raskusi võidelda üksi veebireklaaminduse liidri Google'iga, mida tunnistas ka platvormi ja teenuste juht Kevin Johnson pühapäevases memos töötajatele. Johnsoni kirja kohaselt peaks ettevõte sel nädalal teatama uuest suurest algatusest.
Seotud lood

Hirmutamisega kestlikuks ei innusta