Aprillikuu raportist, mis kajastab Euroopa
tähtsamate lennufirmade liinilendude sihtkohta jõudmise aegu, selgus,
et SAS Norra on ainus lennufirma, kellel maandus lennugraafiku järgselt 15
minuti täpsusega koguni 90 protsenti liinilendudest.
Raporti koostas USA ettevõte Flight Stats ning see keskendub eelkõige aspektidele reisija seisukohalt, täpsemalt sellele, et lennuk jõuaks õigeaegselt sihtkohta.
Arvesse võeti 12 038 aprillikuus sooritatud lendu ja analüüsist selgus, et 91,37 protsenti SAS Norra lendudest maandus graafikujärgselt, teatas Scandinavian Airlines.
Aprillikuu statistikast selgub, et lennufirma Ryanair paikneb 34. positsioonil tulemusega, kus 71,35 protsenti lendudest jõudis sihtkohta 15-minutilise täpsusega. Uuringus osalenud 47 lennufirmast on British Airways 42. kohal, kuna vaid 58 protsenti lendudest maandus plaanijärgselt.
Seotud lood
SAS Scandinavian Airlines teatas, et
lõpetab lennud liinil Tallinn-Stockholm. Viimane lend toimub tänavu 29.
juunil.
Estonian Airi juht Andrus Aljas ütles
emaettevõtte SASi nõrkasid majandustulemusi kommenteerides, et suurkontserni
kokkuhoiuplaan siinset operaatorit ei mõjuta.
Ameerika lennufirmad planeerivad võimalust
hakata inimese kaalu eest võtma lisatasu.
Oslo kohus Asker og Bærum nõudis, et
Scandinavian Airlines (SAS) maksaks 132 miljonit Norra krooni (ca 250
miljonit Eesti krooni) kahjutasu rivaalile Norwegian Air. SAS tunnistati süüdi
tööstusspionaažis oma konkurendi vastu.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.