Estonian Airi juht Andrus Aljas ütles
emaettevõtte SASi nõrkasid majandustulemusi kommenteerides, et suurkontserni
kokkuhoiuplaan siinset operaatorit ei mõjuta.
„Ei, see meid ei puuduta,“ vastas Aljas küsimusele, kas 1000 töötajast, kes SASi kontsernis koondatakse, võib tööst ilma jääda ka osa Eesti meeskonnast.
Aljas märkis, et Estonian Airi esimese kvartali majandustulemused vastasid suures ulatuses esialgsetele plaanidele. Kütusekulude järsk tõus, mis SASile mõjus ülihalvasti, annab Aljase sõnul tunda kõikidele lennukompaniidele, kuid mingeid drastilisi kokkuhoiuplaane Estonian Airil praegu ei ole.
„Eks igaühel on oma meetodid, kuidas nende kuludega hakkama saada, meil aga nii dramaatilisi muudatusi oodata ei ole kui SASis,“ rääkis rahvusliku lennukompanii juht.
Samas möönis Aljas, et mõningaid kulude kärpeid teeb ka Estonian Air. „Riik ja kõik teised ju teevad praegu kärpeid, eks meie ka. See aga on väga kompleksne teema. Mingit dramaatilist kokkuhoidu meil igatahes ei ole,“ selgitas mees.
SASile kuulub Estonian Airist 49%. Ettevõtte teised omanikud on Eesti riik (34%) ja AS Cresco (17%).
Seotud lood
Estonian Air suurendab alates 12. juulist
kõikidel liinilendudel varem kehtestatud kütuse lisatasu 94 krooni (6 EUR)
võrra.
Alates homsest hakkavad Estonian Airi
kõikidel regulaarlendudel kehtima kütuse lisatasu suurusega 155 Eesti
krooni (10EUR) Helsingi, Vilniuse ja Kuressaare-Stockholmi liinidel ning
235 Eesti krooni (15EUR) kõigil ülejäänud regulaarlendudel.
Seoses lennufirma SAS hiljutise
otsusega lõpetada lennud Tallinna ja Stockholmi vahel plaanib Estonian Air kahe
linna vahel lendude arvu suurendada kuni viie lennuni päevas.
Estonian Airi nõukogu määras Andrus
Aljase Estonian Airi presidendiks ja juhatuse esimeheks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.