Ameerika lennufirmad planeerivad võimalust
hakata inimese kaalu eest võtma lisatasu.
Uue teenimisvõimaluse põhjuseks on viimasel ajal pea kolmekordistunud veohind, mis mõne lennufirma jaoks tähendab ligi 40 protsendilist kulude tõusu, vahendas Tarbija24 VG Netti.
Kaubandusorganisatsiooni Air Transport Association'i esindaja David Castelveter'i sõnul ei ole praeguses olukorras enam miski võimatu ning selline käik on paljude teiste arvateski küllaltki loogiline, sest näiteks kaubaveos makstaksegi just kilode eest.
Norra lennufirmad aga välistaksid sellise teenimisvõimaluse ning loodavad leida pigem teisi arukamaid lahendusi, kuidas kulusid madalal hoida.
Seotud lood
Eile viimast korda Londonis maandunud
Silverjet on kolmas viimase poole aasta jooksul tegevuse lõpetanud
ainult-äriklassi lennufirma, kes ei tulnud toime tõusnud kütusekuludega ega
leidnud täiendavat finantseerimist.
Euroopa Parlament on alustanud arutelusid
seaduse üle, millega peaksid kõik Euroopa lennukompaniid oma lendudele panema
videokaamerad ja mikrofonid.
Euroopa Parlament plaanib kiirelt kasvavate
lennufirmade arengu raskeks teha, näiteks airBalticul, keelustades
ligipääsu tasuta CO2 emissioon kvoodile.
Aprillikuu raportist, mis kajastab Euroopa
tähtsamate lennufirmade liinilendude sihtkohta jõudmise aegu, selgus,
et SAS Norra on ainus lennufirma, kellel maandus lennugraafiku järgselt 15
minuti täpsusega koguni 90 protsenti liinilendudest.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.