Hansapanga Grupi juht Erkki Raasuke ütles,
et Swedbanki nimevahetus klientidele muutusi kaasa ei too ning hansa.ee-st ei
saa swed.net.
"Kliendilepingutes brändivahetuse tõttu muutusi ei tule," märkis Raasuke ja lisas, et kasvavas pangas toimuvad muutused kogu aeg. "Klientide jaoks peaks muutus kajastuma paremate pakkumiste ja teeninduse näol."
"Swed.net-i ei tule. Eestis internetipanga muutus juba toimus," ütles Raasuke.
Hansapank Eesti juht Priit Perens lisas, et brändivahetus ei tähenda, et kontsentreerutakse ühele kindlale kliendisegmendile, vaid et parim teenindus tagatakse kõikidele segmentidele.
Raasukese sõnul pole panga nimemuutuse täpset kuupäeva veel määratud. "Täna, 21. mail, räägime muutustest ning sügisel toimub nimevahetus – selle aasta sügis on täpseim määratlus," rääkis ta ning väitis, et õigusalane töö saab selle aasta sees tehtud.
Seotud lood
Hansapangast saab eeloleval aastavahetusel
ka nime poolest Swedbank – kokku vältab firma nime ja sümboolika vahetus kaks
aastat ning siis on eestimaisel suurpangandusel lõplikult kriips peal.
Hansapanga Grupi juht Erkki Raasuke rääkis
Swedbanki brändi tutvustusel, et kahe järgneva aasta jooksul on planeeritud
panga brändivahetuseks kolmes Balti riigis kokku 10 miljonit eurot (156 mln
kr).
Balti regiooni suurim, Hansapanga emapank
Swedbank teenib aasta esimeses kvartalis ilmselt varasemast vähem kasumit, kuna
kulud ja hapuks läinud laenude osakaal on kasvanud.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.