• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 21.05.08, 08:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapangast saab lõplikult Swedbank

Hansapangast saab eeloleval aastavahetusel ka nime poolest Swedbank – kokku vältab firma nime ja sümboolika vahetus kaks aastat ning siis on eestimaisel suurpangandusel lõplikult kriips peal.
Sel sügisel saab Hansapangast Eestis, Hansabankast Lätis ja Hansabankasest Leedus Swedbank, teatas pank. Täielik üleminek ühtsele uuele nimele ja brändile on kogu Baltikumis plaanis lõpule viia sügiseks 2009. Swedbanki brändi keskmes on hea teenindus – kõige olulisem on kliendi rahulolu hoidmine ja suurendamine.
„Eestis, Lätis ja Leedus sügisel Swedbanki brändi tutvustades anname selge lubaduse oma klientidele ja kogu siinsele ühiskonnale – Baltikum on Swedbank Grupi jaoks võtmetähtsusega piirkond, kus soovime edukalt tegutseda ka kaugemas tulevikus,” rääkis Swedbank Grupi juht Jan Lidén. „Hansapank on aastaid olnud Balti finantsturu liider ning üks tuntumaid brände siinsel turul. Olen siin tehtud töö üle uhke ja kinnitan, et Hansapanga tugevused on oluliseks osaks kogu Swedbank Grupi tegutsemisfilosoofiast. Järgmise sammuna asume koos tugevdama Swedbanki positsiooni juhtiva pangana kogu Läänemere regioonis. Meie peamine eesmärk on pakkuda alati parimat teenindust turul. Selle seame esikohale ka uue nime all tegutsedes.”
"See, et rahvusvahelised organisatsioonid tegutsevad kõigil turgudel ühe nime ja näoga, on levinud praktika. Hansapangas on hetkel käsil ka ärimudeli muutmine – liigume maapõhiselt lähenemiselt piiriülesemaks, Balti panganduse suunal. Soovime edasi areneda rahvusvahelise ettevõttena ning on mõistlik teha seda ühise nime alt,“ rääkis Hansapanga juht Erkki Raasuke. „Brändi muutmine ei too kaasa muutusi panga ärifilosoofias ega põhiväärtustes – Swedbank Grupp jagab juba mitu aastat samu väärtusi, mis on aastate jooksul paika pandud Hansapangas. Ühised väärtused on tugevaks aluseks uue brändi tutvustamisel nii Eestis kui mujal Baltikumis.“
Hansapangast saab Swedbank sügise jooksul, täpsem ajastus sõltub vajalike ettevalmistuste kulust. Panga klientide jaoks ei too muutus kaasa mingeid täiendavaid kohustusi – kõik lepingud ning neist tulenevad õigused ja kohustused kehtivad endisel viisil.
Swedbanki ajalugu ulatub aastasse 1820, mil Göteburgis loodi Rootsi esimene hoiupank. Praegu tegutseb pangagrupp mitmetes riikides, teiste seas Rootsi, Soome, Norra, Taani, Hispaania, Hiina, Jaapan ja Balti riigid. Swedbank Grupis töötab üle 22 000 inimese. Kokku on Swedbank Grupil oma koduturgudel Rootsis, Eestis, Lätis ja Leedus enam kui 9 miljonit era- ja pool miljonit äriklienti. Swedbank Grupp omandas Hansapanga aktsiad sajaprotsendiliselt 2005. aasta kevadel. Swedbanki bränd loodi FöreningsSparbankeni ja Hansapanga koostöös 2006. aastal.

Seotud lood

Uudised
  • 21.05.08, 17:05
Swed.net-i ei tule
Hansapanga Grupi juht Erkki Raasuke ütles, et Swedbanki nimevahetus klientidele muutusi kaasa ei too ning hansa.ee-st ei saa swed.net.
Uudised
  • 21.05.08, 15:28
Swedbanki bränd läheb 156 miljonit krooni maksma
Hansapanga Grupi juht Erkki Raasuke rääkis Swedbanki brändi tutvustusel, et kahe järgneva aasta jooksul on planeeritud panga brändivahetuseks kolmes Balti riigis kokku 10 miljonit eurot (156 mln kr).
Uudised
  • 22.05.08, 12:25
Raasuke: me ei kavatse ühtegi klienti kaotada
Hansapanga juhatuse esimees Erkki Raasuke ütles aripaev.ee-le, et nad ei kavatse seoses nimevahetusega ühtegi klienti kaotada ning jutte kuni 10 protsendi klientide kadumisest nimetas ta absurdseks.
Uudised
  • 21.05.08, 15:29
Tamm: Hansapanga kaubamärk pakuks vaid lühiajalist tähelepanu
GILD Bankersi juhtivpartner Rain Tamm ütles aripaev.ee päevaküsimusele vastates, et on Gildi kaubamärgiga rahul ja Hansapanga kaubamärk pakuks uuele omanikule vaid lühiajalist tähelepanu.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele