Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Swedbanki bränd läheb 156 miljonit krooni maksma
Hansapanga Grupi juht Erkki Raasuke rääkis
Swedbanki brändi tutvustusel, et kahe järgneva aasta jooksul on planeeritud
panga brändivahetuseks kolmes Balti riigis kokku 10 miljonit eurot (156 mln
kr).
Raasuke rääkis, et kahe järgneva aasta jooksul kulub Swedbanki brändivahetusele 10 miljonit eurot. "Eraldi Balti riikide lõikes pole maksumust võimalik välja tuua," lisas ta.
"Nimi on turul kaitstud ning seda ei kasutata enam," ütles Raasuke ja lisas, et Hansapanga nime müüki ei panda.
Hansapangast saab eeloleval aastavahetusel
ka nime poolest Swedbank – kokku vältab firma nime ja sümboolika vahetus kaks
aastat ning siis on eestimaisel suurpangandusel lõplikult kriips peal.
Reitinguagentuur Standard Poor's
teatas täna, et Rootsi Swedbanki otsus võta ka Baltimaades sama bränd kasutusele
näitab emapankade eriti jõulist toetust piirkonnale.
Swedbank Grupi juht Jan Lidén ütles, et
pankade nimevahetus Baltimaades Stockholmi osa juhtimises ei kasvata –
juhtimine jääb kohalikele otsustele põhinevaks.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.