Järgmisel esmaspäeval 51 autoga alustav
Tallink Takso loodab juba aasta lõpus sõidutada pealinnas kundesid sadakonna
autoga, mis on konkurentide omast uuemad.
«Praegu on sõlmitud taksojuhtidega üle 110 töölepingu, juunis loodame taksod juba kolmes vahetuses tööle panna,» ütles Tallink Takso juht Alger Holzmann Postimehele.
Tallink Takso ei konkureeri siiski otseselt kõigi taksofirmadega, pigem kvaliteetsemat teenust pakkuvate ja kallimatega nagu E.T.X. Takso ja Tulika, Tallinna taksofirmades algavad kilomeetrihinnad 5,9 kroonist, kahe eelmainitud firma kilomeetrihind on 9,4 krooni. Tallink Takso on aga teatanud, et kilomeetritariifiks saab 11 krooni.
Samas hakkab Tallink Takso kliente teenindama lisaks B-klassi Mercedestele ka Audi A6-tega, mis on seni suurtes taksofirmades kasutatavatest sõidukitest kallimad.
Seotud lood
Tallink Takso suurendas kahjumi katmiseks
aktsiakapitali 2,9 miljoni krooni võrra 6,9 miljonile kroonile.
Silmipimestavalt säravad Tallinki
taksod vallutavad pealinna. Uus tulija loodab kliente püüda laitmatu
teeninduse, turvalisuse ja luksusautodega. Kilomeetri eest tuleb välja käia ligi
11 krooni ning sisseistumise eest ligi 50 krooni.
Esimesel septembrinädalal kehtib lastele ja
lastega reisijatele 25-protsendiline soodushind taksosõidule Tallink taksodega,
samuti kingib ettevõte lastega reisijatele sadu helkureid.
Sellel nädalal alustas Tallink Takso
taksojuhtide töölevärbamisega. Tallinna taksojuhid konkurendi turuletulekut ei
tervita ja enamus neist sinna tööle minna ei plaani. Intervjuud
taksojuhtidega.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.