• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,07%5 952,91
  • DOW 300,5%44 089,4
  • Nasdaq −0,21%18 932,98
  • FTSE 1001,44%8 266,78
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,45
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,07%5 952,91
  • DOW 300,5%44 089,4
  • Nasdaq −0,21%18 932,98
  • FTSE 1001,44%8 266,78
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,45
  • 30.05.08, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apteegi- ja kosmeetikakauplused müüsid aprillis 10% rohkem

Eelmise aasta aprilliga võrreldes suurenes jaemüük apteegikaupade ja kosmeetikakaupade kauplustes 10%, teatas Statistikaamet
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük püsivhindades jäi 2008. aasta aprillis eelmise aasta aprilliga võrreldes samale tasemele.
Aprillis oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4,6 miljardit krooni. Toidukaupade kauplustes vähenes jaemüük eelmise aasta aprilliga võrreldes protsendi võrra, tööstuskaupade kauplustes aga suurenes 2%.
Märtsiga võrreldes suurenes jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük protsendi võrra.
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli aprillis 5,5 miljardit krooni, millest kaupade jaemüük andis ligi 85%. Müügitulu suurenes jooksevhindades eelmise aasta aprilliga võrreldes 9% ning eelmise kuuga võrreldes 2%.

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.08, 13:00
Parel: igati kobe kaubanduskuu oli
Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli sõnul oli aprill kaubamajas väga hea kuu, kuid et oleks tähendada eriti just kosmeetikakaupade suurt müüki, seda Parel ei kinnitanud.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele