Sampo Panga kommunikatsioonidirektor Ranno
Pajuri rääkis, et panga nimi jäi vahetamata, kuna see oleks kaasa
toonud liialt suuri investeeringuid.
Pajuri rääkis, et pank otsustas jätkata vana brändinimega, kuna kliendid on selle omaks võtnud. Ta selgitas, et Sampo brändi spontaanne tuntus on 80 protsenti.
Pajuri lisas, et kuna nimevahetus oleks tähendanud suuri investeeringuid, on selle säilitamisel majanduslikud põhjused.
„Teatud Danske Banki kontseptsioonid rakenduvad üle kogu grupi, kuid pangandus on kohalik äri, mis nõuab ka kohalikku lähenemist ja kohaliku turusituatsiooni tundmist,“ ütles ta.
„Uus visuaal annab märku uutest võimalustest, kuna kuulume suurde panganduskontserni,“ märkis Pajuri.
Panga finantsjuhi Ivari Pae sõnul läks Sampo Panga visuaalse identiteedi vahetus maksma 10 miljonit krooni.
Seotud lood
I poolaastal 2008 oli Sampo Panga
pangandustegevuse kasum 374 mln krooni. Kasumi kasv tugines nii tulude kasvule
kui ka kuluefektiivsuse paranemisele.
Soome endine keskpankur väidab ajalehes
Arvopaperi, et Soome valitsus võiks Sampo Panga odavalt Taani Danske Bankilt
tagasi osta.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.