Sampo Panga kommunikatsioonidirektor Ranno
Pajuri rääkis, et panga nimi jäi vahetamata, kuna see oleks kaasa
toonud liialt suuri investeeringuid.
Pajuri rääkis, et pank otsustas jätkata vana brändinimega, kuna kliendid on selle omaks võtnud. Ta selgitas, et Sampo brändi spontaanne tuntus on 80 protsenti.
Pajuri lisas, et kuna nimevahetus oleks tähendanud suuri investeeringuid, on selle säilitamisel majanduslikud põhjused.
„Teatud Danske Banki kontseptsioonid rakenduvad üle kogu grupi, kuid pangandus on kohalik äri, mis nõuab ka kohalikku lähenemist ja kohaliku turusituatsiooni tundmist,“ ütles ta.
„Uus visuaal annab märku uutest võimalustest, kuna kuulume suurde panganduskontserni,“ märkis Pajuri.
Panga finantsjuhi Ivari Pae sõnul läks Sampo Panga visuaalse identiteedi vahetus maksma 10 miljonit krooni.