Hansabank Marketsi maakler Raido Lillemets
ütles täna aripaev.ee-le, et probleem börsi kauplemissüsteemiga oli küll
kahetsusväärne, kuid keegi sellest kahju saanud ilmselt siiski ei ole.
„Ma eeldan, et need, kes tahtsid, said oma asjad ära teha, kuna kauplemine lõpuks ju siiski toimus. Seega ei tohiks keegi kahju kannatada,“ ütles Lillemets.
Ta märkis, et viimasel ajal on tehinguaktiivsus nii või naa olnud madal ja see vähendab kahjude tekkimise riski. „Kes hommikul või päeva jooksul orderid välja panid, nende orderid läksid ka börsile, kui börs uuesti kauplema hakkas. Kes tahtsid, said oma orderid vahepeal ära kustutada või muuta. Selles mõttes keegi kahju ei tohiks kannatada,“ selgitas ta.
Hansabank Marketsi maaklerite tööd mõjutas seisak vaid mõnevõrra. Päev oli lihtsalt rahulikum. „Ootasime infot nagu teisedki turuosalised. Niikaua tegelesime muude asjadega. Ega me ju ei kauple ainult Baltikumi ja Skandinaavia aktsiatega,“ sõnas Lillemets.
Lillemets märkis negatiivsena, et Tallinna börs ei andnud turuosalistele piisavalt infot. „Nad ei öelnud ühtki kellaaega. Mujalt tuli isegi rohkem infot sisse. Nad oleksid võinud meid rohkem teavitada, aga pole hullu, üldiselt oli info olemas ja kliendid, kes huvi tundsid, said oma vastused kätte,“ ütles ta.
Seotud lood
Tallinna börsi juhtkond otsustas, et kuigi
börsipäev algas tehniliste viperuste tõttu alles 13.25, ei ole põhjust
kauplemise aega pikendada.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.