Suurinvestor Joakim Helenius kommenteeris
Trigon Capitali 2007. aasta rekordilist kasumikasvu, et kui samas vaimus
jätkatakse, siis Trigon võibki saada kauaotsitud Eesti Nokiaks.
Trigon Capital teenis 2007. aastal ligi 950 mln krooni kasumit. Tulemust kommenteeris Helenius kui paljude aastate kasvu jätku. „Oleme kasvanud väga kiiresti ning kui see nii jätkub, siis sellest võibki saada kauaotsitud Eesti Nokia,“ kommenteeris ta.
Trigoni peakontor on Eestis, kuid tegutseme rahvusvaheliselt, ütles ta. Helenius julgustas Eesti ettevõtteid mõtlema rahvusvaheliselt. „Eestlaste viga on see, et ollakse fokuseeritud ainult Eestile,“ lisas ta.
„Loodan, et Trigoni eelmise aasta tulemus on selle kohta hea näide,“ ütles ta.
„Suurimad kasumitoojad olid eelmisel aastal Ukraina ja Venemaa,“ ütles Helenius. Ta lisas, et nad jätkavad laienemist, kontor avatakse Kasahstanis ning laienetakse kõikidele kasvavatele turgudele – Brasiilia, India, Araabia, Türgi. “You name it!” ütles ta.
Küsimusele, mis riigid võiksid Venemaa ja Ukraina järel järgmised põhilised kasumitoojad olla, vastas Helenius, et seda on raske öelda, kuna ettevõte laieneb. “Arvan siiski, et lähitulevikus tuleb põhiline kasum Ukrainast ja Venemaalt," lisas ta.
Edu saladusest rääkides ütles suurinvestor, et nad on teinud samu asju, mida varemgi, kuid suuremas mahus. “Kõik neli põhi tegevusliini on kasvanud,” lisas ta.
Seotud lood
Soomerootsi suurinvestori Joakim Heleniuse
Stockholmi börsil kaubeldav Trigon Agri laieneb hoogsalt, suurendades oma
aktsiakapitali umbes 200 miljoni euro ehk 3,1 miljardi krooni võrra.
Joakim Heleniuse käe all tegutsev Trigon
Capital usub, et praegusel hetkel on Kesk- ja Ida-Euroopa regioonis ahvatlevaim
Varssavi börs, kus parimaid tehinguid võiks teha Jago, Pagedi ja Betacomi
aktsiatega, kirjutas Äripäeva Poola sõsarleht Puls Biznesu.
Investeerimispanga Trigon Capital kasum
hüppas 2006. aasta 121 miljonilt kroonilt möödunud 2007. aastal 949 miljoni
kroonini.
Põllumajandusfirma Trigon Agri suurinvestor
Joakim Helenius ütles aripaev.ee-le ettevõtte aktsiakapitali suurendamise kohta,
et juba Credit Suisse’i seotus sellega näitab ettevõtmise potentsiaali.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.