Selle aasta jaanuarist vahelduva eduga
kulgenud internetifirma Yahoo! ja tarkvarahiiu Microsoft liitumiskõnelused on
tulemuseta lõppenud – eile lõi Yahoo! käed otsingukeskkonna reklaamide alal
koostööks teise internetifirmaga Google.
Yahoo teatas, et Microsoft ei olnud enam huvitatud Yahoo! ülevõtmisest ka oma pakutud hinnaga 33 dollarit Yahoo aktsiast, mis hindas Yahoo! 47,5 miljardile dollarile. Yahoo! omakorda ei olnud huvitatud Microsofti pakutud uuest tehingust, millega sooviti osta vaid Yahoo otsingumootorit. Yahoo teatas, et peab seda tegevusala firma tuleviku jaoks strateegiliselt tähtsaks ega ole valmis müüma.
Nüüd on siis otsingumootorite ja päringute kõrval avaldatavate internetireklaamide ala kaks tugevat seljad kokku pannud ning jätnud Microsofti kaugele kolmandale kohale.
Yahoo! hakkab kasutama Google’i otsingu- ja reklaamitehnoloogiat ning avaldama otsingutulemuste kõrval oma reklaamide kõrval Google’i reklaame. Tehing puudutab USA ja Kanada turgu ning Yahoo! loodab sellega teenida aastas vähemalt 800 miljonit dollarit.
Prognoositakse, et globaalne internetireklaamide turg, kus Google on tõusnud tugevaimaks tegijaks, kasvab läinud aasta 40 miljardilt dollarilt kümnendi lõpuks 75 miljardile dollarile.
Kogu Yahoo! „ülevõtusaagale“ tagasi vaates tõdeb ajaleht Wall Street Journal, et Microsofti strateegia on andnud tagasilöögi. Selle asemel, et ühiselt Yahoo!ga Google’i ülemvõimule vastu astuda, on Microsoft Yahoo! oma põhivaenlase embusesse ajanud.
Oma sõna on öelda veel konkurentsiametnikel.
Seotud lood
USA tarkvarahiid Microsoft Corp võttis
laupäeval internetifirmale Yahoo tehtud ülevõtupakkumise tagasi, kui Yahoo ei
nõustunud Microsofti pakutud uue kõrgema hinnaga.
Microsoft lisas oma uuele veebisirvijale
Internet Explorer 8le funktsiooni, mille sisselülitamisel ei talleta programm
enam külastatud lehekülgi. IT-maailmas on see ristitud juba „pornonupuks.“
Microsoft valmistub uueks katseks saada
enda kätte Yahoo! otsingumootor.
USA tarkvarahiid Microsoft, mis
nädalapäevad tagasi Yahoo! ülevõtukavadest loobus, teeb internetimeediafirmale
uusi lähenemiskatseid.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.