• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 19.06.08, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

easyJet hakkas kulusid kärpima

Odavlennufirma easyJet võtab alates käesoleva aasta oktoobrist kõikidel liinidel kasutusele uue lennuplaneerimissüsteemi Lido Operations Centre (Lido OC). Uue süsteemiga loodab lennufirma kulusid kärpida.
Lido OC lennuplaneerimissüsteem võimaldab lennufirmal optimeerida lennumarsruute vähendades kütusekulu ning parendades üldiste kulude säästu, teatas ettevõte. Seejuures võetakse arvesse liiklusvoolu piiranguid (Traffic Flow Restrictions - TFR), kontrollitakse automaatselt iga liini regulatsioone ning planeeritakse parimat lennumarsruuti hinnates ilmastikutingimusi, lennu aega, kütusesäästlikkust ning kulusid.
easyJet’i operatsioonidejuhi Cor Vrieswijk sõnul omab hiljutine kütusehindade tõus Euroopa lennundusele dramaatilist mõju ning sellest tingituna võtab easyJet kasutusele uued meetmed kulutuste vähendamiseks ning kütusesäästlikkuse parandamiseks. „Otsustasime Lido OC süsteemi ja TFR mooduli kasuks, sest need aitavad meil läbi dünaamilise lennuplaneerimisprotsessi optimeerida lennuliikluse marsruute ning vähendada kulutusi,” ütles Vrieswijk.
Tegu on täisautomaatse süsteemiga, mis aitab dispetšeritel oma tööd efektiivsemalt teha ning vabastab ressursse jätkuva kasvu tagamiseks.
Lennuplaneerimissüsteemi kasutusele võtmine on easyJet’i efektiivsusprogrammi üks osa, mille eesmärgiks on ratsionaliseerida lennukiparki, tõsta meeskonna efektiivsust, vähendada üldkulusid ning lennufirma hiljuti avaldatud uute CFM mootorite abil vähendada ka NOx ja CO2 emissiooni ning tagada säästlik kütusekasutus.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.08, 10:37
Easyjet organiseeris Berliini mere kohale
Täna hommikul odavlennufirmalt Easyjet klientide meilipostkastidesse jõudnud kiri lubab Berliinis muuhulgas ka merd.
Uudised
  • 01.02.08, 12:49
easyJet ostis GB Airwaysi
Euroopa juhtiv odavlennufirma easyJet teatas, et viis edukalt lõpule lennufirma GB Airways ostuprotsessi ettevõttelt Bland Group Limited.
Uudised
  • 27.05.08, 17:48
Estonian Air: vara öelda, palju maksab CO2 kvoot reisijale
Estonian Airi PR-juht Ilona Eskelinen ütles aripaev.ee-le, et Euroopa Parlamendi plaan keelustada lennufirmade ligipääs tasuta CO2 emissioon kvoodile on menetluses olev kava ning ennatlik on öelda, palju hakkab ligipääs maksma ning kui palju see mõjutab piletihindu.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele