• OMX Baltic−0,38%271,89
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,16%1 731,91
  • OMX Vilnius0,08%1 064,61
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,11%8 075,43
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%105,75
  • OMX Baltic−0,38%271,89
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,16%1 731,91
  • OMX Vilnius0,08%1 064,61
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,11%8 075,43
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%105,75
  • 27.05.08, 17:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air: vara öelda, palju maksab CO2 kvoot reisijale

Estonian Airi PR-juht Ilona Eskelinen ütles aripaev.ee-le, et Euroopa Parlamendi plaan keelustada lennufirmade ligipääs tasuta CO2 emissioon kvoodile on menetluses olev kava ning ennatlik on öelda, palju hakkab ligipääs maksma ning kui palju see mõjutab piletihindu.
"Hetkel on tegu menetluses oleva kavaga. Millisel kujul see vastu võetakse, pole teada," kommenteeris PR-juht Euroopa Parlamendi plaani keelustada lennufirmade ligipääsu tasuta CO2 emissiooni kvootidele ning lisas, et seega on pisut ennatlik öelda millal CO2 kvoodid lennufirmale maksustatakse, kui palju hakkab see maksma ning millist mõju avaldab see piletite hindadele.
Küsimusele, kas ka rekordiline naftahind mõjutab teie piletite hindu, vastas Eskelinen, et kulutused kütusele moodustavad lennufirma kuludest märkimisväärse osa. “Oleme naftahinna rekordilisele hinnatõusule reageerinud sarnaselt teiste regioonis tegutsevate lennufirmadega - kehtestades kütuse lisatasu. Lisatasu kehtestamise mõte on selles, et kütusehindade langedes loobume kehtestatud tasust,” rääkis ta.
Kui suur saab olema piletite hinnatõus lähitulevikus, kommenteeris Eskelinen, et seda on antud hetkel keeruline kommenteerida, kuna kütusehinna muutused on raskesti prognoositavad.

Seotud lood

Uudised
  • 12.05.08, 20:11
Estonian Air tõstab homsest piletihindu
Alates homsest hakkavad Estonian Airi kõikidel regulaarlendudel kehtima kütuse lisatasu suurusega 155 Eesti krooni (10EUR) Helsingi, Vilniuse ja Kuressaare-Stockholmi liinidel ning 235 Eesti krooni (15EUR) kõigil ülejäänud regulaarlendudel.
Uudised
  • 27.05.08, 18:47
airBaltic: CO2 kvootide müük vabal turul muudab hinnad prognoosimatuks
airBalticu viitsepresident Janis Vanags ütles aripaev.ee-le, et kuna CO2 kvoote hakatakse aastal 2012 müüma vabal turul, on raske öelda, kui palju see läheb maksma ettevõttele ning reisijatele.
Uudised
  • 27.05.08, 14:52
Suits läheb lennufirmadele maksma 120 miljonit eurot
Euroopa Parlament plaanib kiirelt kasvavate lennufirmade arengu raskeks teha, näiteks airBalticul, keelustades ligipääsu tasuta CO2 emissioon kvoodile.
Uudised
  • 19.06.08, 13:45
easyJet hakkas kulusid kärpima
Odavlennufirma easyJet võtab alates käesoleva aasta oktoobrist kõikidel liinidel kasutusele uue lennuplaneerimissüsteemi Lido Operations Centre (Lido OC). Uue süsteemiga loodab lennufirma kulusid kärpida.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.12.24, 16:05
Investeerimine kunsti: muuseumikvaliteet võib maksta vähem kui pool telefoni
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele