Rimi ja Säästumarketite turundus- ja
kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja sõnul on eestlane õllejooja rahvas ja
reklaamimahu suurendamine või vähendamine tarbimisele kiiret mõju ei
avalda.
„Õlletarbimise kultuur on Eestis tugevalt välja arenenud. Oluline reklaamimahu suurendamine või vähendamine ei pruugi seega kaasa tuua erilisi muudatusi tarbijaskonna suuruses, vähemalt mitte paari aasta jooksul,“ ütles Mägioja aripaev.ee päevaküsimusele vastates.
„Üksiku toote või brändi reklaamid avaldavad kogu kategooriale suuremat mõju, kui tegemist on täiesti uut laadi, senini vähe reklaamitud või väikese tarbijaskonnaga toodetega,“ rääkis turundusjuht ning lisas, et tänases turusituatsioonis suunavad õllereklaamid pigem ostuotsust ühe või teise brändi kasuks, samas kui mitte-alkohoolsete õllede reklaam võiks mõjuda müükide suurenemisele kogu kategoorias.
A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noop tõi Eesti Õlletootjate Liidu uuringu tutvustamisel välja, et reklaam ei mõjuta inimesi rohkem õlut jooma, millest tulenevalt küsis aripaev.ee tänase päevaküsimuse raames kas te usute, et reklaam ei mõjuta õlletööstust.
Seotud lood
A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noop tõi Eesti
Õlletootjate Liidu uuringu tutvustamisel välja, et reklaam ei mõjuta inimesi
rohkem õlut jooma.
Wõro Kommerts turundusjuht Rene Kiis
kummutas aripaev.ee-le antud kommentaaris eile A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi
poolt välja öeldud väite, just nagu ei mõjutaks reklaam mingil moel õlle
müüki.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?