• OMX Baltic0,15%301,75
  • OMX Riga0,02%880,09
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius0,11%1 172,34
  • S&P 500−0,5%5 983,25
  • DOW 300,08%43 461,21
  • Nasdaq −1,21%19 286,93
  • FTSE 1000,00%8 658,98
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%91,91
  • OMX Baltic0,15%301,75
  • OMX Riga0,02%880,09
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius0,11%1 172,34
  • S&P 500−0,5%5 983,25
  • DOW 300,08%43 461,21
  • Nasdaq −1,21%19 286,93
  • FTSE 1000,00%8 658,98
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%91,91
  • 04.07.08, 13:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Wõro: reklaam mõjutab kindlasti õlle müüki

Wõro Kommerts turundusjuht Rene Kiis kummutas aripaev.ee-le antud kommentaaris eile A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi poolt välja öeldud väite, just nagu ei mõjutaks reklaam mingil moel õlle müüki.
„Kindlasti mõjutab reklaam õlle müüki. Kas kaudselt või otseselt, nagu igasugune reklaam mõjutab kauba müüki,“ ütles Kiis ning lisas, et reklaam võib mõjuda otse mingi toote ostmisele või kaudselt kaubamärgi tuntuse läbi ja mõlemal on ju üks tulemus - see suurendab kauba ostetavust.
Kiisi sõnul ei saa rääkida, et reklaam ei mõjuta inimest õlut ostma juba sellepärast, et õlu ei ole igapäevane kaup, vaid rohkem ikka reklaamist või emotsioonist ajendatud.
Küsimusele, kuidas on reklaam mõjutanud Wõro toodete müüki, vastas Kiis, et tunda on andnud küll ja müük on kampaaniate käigus ikka 30-50% kasvanud. „Reklaam mõjutab igasuguste toodete müükin“ nentis ta.

Seotud lood

Uudised
  • 03.07.08, 15:32
Noop: reklaam ei kasvata õlle tarbimist
A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noop tõi Eesti Õlletootjate Liidu uuringu tutvustamisel välja, et reklaam ei mõjuta inimesi rohkem õlut jooma.
Uudised
  • 04.07.08, 18:20
Rimi: Eesti tugevat õlletarbimise kultuuri reklaam ei kõiguta
Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja sõnul on eestlane õllejooja rahvas ja reklaamimahu suurendamine või vähendamine tarbimisele kiiret mõju ei avalda.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele