• OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 5000,71%6 114,23
  • DOW 300,11%44 931,36
  • Nasdaq 1,26%19 930,02
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,74
  • OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 5000,71%6 114,23
  • DOW 300,11%44 931,36
  • Nasdaq 1,26%19 930,02
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,74
  • 10.07.08, 12:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google viksis maha Eesti E-tervise rakenduse?

Google tõi hiljuti turule uue teenuse Google Health, mis on väga sarnane Eestis aastaid arendatud E-tervise projektiga, kahtlustas Toivo Tänavsuu oma ajaveebis.
Mõlemad kätkevad endas inimese tervise kohta käivate andmete - digitaalse terviseloo, analüüside, arstikülastuste jms esitamist Internetis.
Ameerikas resideeruv Egeeni nõukogu esimees Kalev Kask ütleb, et Google vaatas, mida inimesed otsivad ja avastas, et palju tuntakse huvi tervise vastu.
Kuid välistatud pole tema hinnangul seegi, et Google sai info Eesti E-tervise projekti kohta ning viksis oma teenuse selle pealt maha.

Seotud lood

Uudised
  • 21.07.08, 11:31
Inglismaa parimaks brändiks nimetati Google
Inglismaal korraldatud tarbijaküsitluse põhjal tuli parimaks brändiks esimest korda Google.
Uudised
  • 09.07.08, 11:21
Google soovib YouTube’i paremini raha teenima panna
Ehkki maailma populaarseimas videovahetuskeskkonnas YouTube vaadatakse päevas enam kui miljard klippi, suurte reklaamiagentuuride hulgas see aga eriti populaarne ei ole, kirjutab The Wall Street Journal.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.01.25, 11:16
63% tööotsingutest toimub nutiseadmega
Eesti tööportaale külastati 2024. aastal enam kui 35 miljonit korda. Pooled külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (20% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele