Veebilehel Volkswagen2028
esitletakse kolme tulevikuautot, millised võiksid Volkswageni disainerite
arvates 20 aasta pärast tänavail ringi sõita.
Loomulikult ei vaja need autod enam bensiini ega muid naftal põhinevaid kütuseid. Selle asemel kasutatakse elektrit ja biokütuseid. Isegi autojuhti pole enam vaja ning vanemad saavad vaba aja pühendada lastega mängimisele. Autod suhtlevad üksteistega, liiklusummikud on kadunud ning õnnetusi ei toimu enam üldse.
Selline visioon on kahtlemata huvitav, kuid tuleviku ennustamiseks on ilmselt kõige mõistlikum vaadata minevikus toimunud arengut. Kakskümmend aastat on küllaltki lühike aeg ning kahekümne aasta vanused autod on põhimõtteliselt samasugused, kui praegu tehasest välja lastavad. Veelgi enam, isegi saja aasta vanused autod ei erine millegi põhimõttelise poolest tänapäevastest.
Seega on äärmiselt ebausutav, et kõigest paarikümne aastaga hakkab auto ennast ise juhtima. Mis puutub õnnetuste vältimisse, siis see kahjuks ei realiseeru kindlasti, sest isegi kui kõik sel ajal toodetavad Volkswageni autod on selles väga osavad, sõidab keegi siis ikka veel 2008. aastal välja lastud ajast ja arust auto moodi minevikumälestusega.
Seotud lood
Euroopa suurima autotootja Volkswageni
aktsia on Euroopa parima aktsiana kerkinud sel aastal 87 protsenti, kirjutab
uudisteagentuur Bloomberg.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.