Estonian Air nõukogu esimees Olev Schults
ütles online-intervjuus aripaev.ee-le, et olemasolevad lennukid vahetatakse
väiksemate vastu välja.
„Arvestades meie turu piiratust, siis on meil vaja väiksemaid, kergemaid, moodsamaid lennukeid. Me oleme teinud otsuse ja ka juba rahastama hakanud Boeing 737-500 väljavahetamist Bombardier CRJ 900NG lennukitega. Algatuseks kolm uut lennukit, millele lisaks optsioon samuti kolmele lennukile. Juhatuse ja nõukogu hinnangul on see meie väikest turgu, asukohta ja ärivisiooni arvestades optimaalseim lennuk,“ ütles Schults, kelle sõnul on selge, et Tallinnast lendamiseks liiga palju võimalusi ei teki kunagi. „Selleks, et hästi ära siduda need linnad/riigid, mis meie majandusele ja reisijatele olulised, on vaja mugavat ja tihedat graafikut,“ lisas ta.
„Estonian Airi mänguplats regionaalne. Seejuures ettevaatlik kasv enda ümber ilma, et kontrolli koduturu üle kaotaks. Koduturul domineeriva positsiooni hoidmine ilma sellele kunstlikult peale maksmata peaks olema hea baas ka rasketest aegadest läbiminemiseks. Pikema tuleviku planeerimine on hetkel siiski väga keeruline,“ lisas ta.
Seotud lood
Aasta esimestel kuudel jõudsalt kasvanud
Estonian Airi reisijate arv kahanes juulis 5 protsendi võrra põhiliselt
tellimuslendude vähenemise tõttu.
Puhtalt lennujaamade võrdluses oleme Riia
konkurentsis ga kindlasti paremas seisus kui enne lennujaama laiendust,
ütles Estonian Airi president ja juhatuse esimees Andrus Aljas.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.