Estonian Air nõukogu esimees Olev Schults
ütles online-intervjuus aripaev.ee-le, et olemasolevad lennukid vahetatakse
väiksemate vastu välja.
„Arvestades meie turu piiratust, siis on meil vaja väiksemaid, kergemaid, moodsamaid lennukeid. Me oleme teinud otsuse ja ka juba rahastama hakanud Boeing 737-500 väljavahetamist Bombardier CRJ 900NG lennukitega. Algatuseks kolm uut lennukit, millele lisaks optsioon samuti kolmele lennukile. Juhatuse ja nõukogu hinnangul on see meie väikest turgu, asukohta ja ärivisiooni arvestades optimaalseim lennuk,“ ütles Schults, kelle sõnul on selge, et Tallinnast lendamiseks liiga palju võimalusi ei teki kunagi. „Selleks, et hästi ära siduda need linnad/riigid, mis meie majandusele ja reisijatele olulised, on vaja mugavat ja tihedat graafikut,“ lisas ta.
„Estonian Airi mänguplats regionaalne. Seejuures ettevaatlik kasv enda ümber ilma, et kontrolli koduturu üle kaotaks. Koduturul domineeriva positsiooni hoidmine ilma sellele kunstlikult peale maksmata peaks olema hea baas ka rasketest aegadest läbiminemiseks. Pikema tuleviku planeerimine on hetkel siiski väga keeruline,“ lisas ta.
Seotud lood
Aasta esimestel kuudel jõudsalt kasvanud
Estonian Airi reisijate arv kahanes juulis 5 protsendi võrra põhiliselt
tellimuslendude vähenemise tõttu.
Puhtalt lennujaamade võrdluses oleme Riia
konkurentsis ga kindlasti paremas seisus kui enne lennujaama laiendust,
ütles Estonian Airi president ja juhatuse esimees Andrus Aljas.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.