• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 18.07.08, 17:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nukusõda täiskasvanute moodi

Mattel, kes toodab maailma kõikide tüdrukute ihaldatuimat nukku Barbie, võitis kohtuasja 2001. aastal ilmavalgust näinud Bratz nukkude tootja MGA Entertainmenti üle.
Barbiede tootja Mattel kaebas kohtusse Bratz nukkude valmistaja MGA Entertainmenti süüdistades viimast nukkude kopeerimises, vahendas BBC.
California osariigi kohus langetas otsuse Matteli kasuks. Nimelt selgus, et Bratz nukkude looja Carter Bryant tuli nuku ideele ajal, mil töötas veel Matteli palgal.
Mattelile tähendab see võit aga miljoneid dollareid. Kui palju täpselt selgub, siis kui kohus on kokkulöönud kõik võimalikud kahjud.
MGA Entertainment võib aga ilma jääda nukkudega kauplemisloast.

Seotud lood

Uudised
  • 21.09.07, 19:11
Mattel mustas leludega põhjendamatult Hiina tootjate mainet
Mänguasjadetootja Mattel on tunnistanud, et enamik mänguasju, mille firma turvalisuse kaalutluselt hiljuti turult kokku korjas, oli "disainivigadega" ja et Hiina tootjaid selles süüdistada ei saa.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele