Claudio Zucchelli ja Dag Kirsebom
kirjutavad oma äsja ilmunud Eesti majanduse raske maandumise raamatus, et
eestlaste olulisim staatusesümbol on äsja pestud ning päikeses särav
luksusauto.
Raamat pealkirjaga Hard landing. The fairy tale of the rise and fall of the Estonian economy (Raske maandumine. Muinasjutt Eesti majanduse kasvust ja kukkumisest - toim) kirjeldab paljude muude õõvastavate tähelepanekute seas kujundlikult eestlaste luksusautode lembust.
Hummereid, Lexuseid, Porschesid ja Corvette võib kohata praktiliselt igal tänavanurgal. Õige auto maksab 10 aasta keskmise palga, või vähemalt pool miljonit krooni. Et selline masin on eestlase tähtsaim staatusesümbol, peab uhke auto tal kõikjal kaasas olema, räägivad Zuccelli ja Kirsebom.
Endast lugupidav eestlane omab autot, mis on alla kolme aasta vana, kallist marki, suur ja võimsa mootoriga. Auto peab seisma eestlase koduhoovis. Selleks asendab Eesti mees maalilised ilutaimed tundetu asfaldiga.
Kui mehed näitavad staatust luksusautoga, siis Eesti naised teevad seda kalleid firmarõivaid ja -kosmeetikat ostes ning professionaalse maniküüriga, lisavad raamatu autorid.
Seotud lood
General Motors pidas eelläbirääkimisi
Hummeri brandi müügiks Hiina sportautode tootjale Hunan Changfeng Motorile, kuid
hiinlased ütlesid tehingust lahti, vahendas just-auto.com.
Selle aasta juunis vedasid Moskva
võimud tänavailt ära 8500 peremehetut autot. Järgneva 10 päeva jooksul tehakse
linnale veelkord koristusring peale.
Eesti majanduse raske maandumise raamatu
„Hard landing“ kirjutanud Claudio Zucchelli ja Dag Kirsebom arvavad, et kriis
Eestis on alles algstaadiumis ja 2009. aasta tuleb palju hullem.
Aripaev.ee küsis, kuidas suhtud luksusauto
omanikku? 6% vastas, et kindlasti elab ta kipskuudis või Lasnamäe
korrusmajas.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.