General Motors pidas eelläbirääkimisi
Hummeri brandi müügiks Hiina sportautode tootjale Hunan Changfeng Motorile, kuid
hiinlased ütlesid tehingust lahti, vahendas just-auto.com.
Osaliselt Mitsubishi Motorsile kuuluv Changfeng otsustas pärast Hummeri tehase külastust läbirääkimised katkestada, kuna nägi brändi müümisel vaid piiratud võimalusi.
"Hummer on liiga kallis Hiina sõjaväe jaoks ja tsiviilisikutest ostjad ei tasakaalustaks (brändi - toim) ostu, eriti olukorras, kus kütuse hind kogu aeg kasvab," tsiteeris väljaanne läbirääkimistele lähedal seisvat allikat.
Changfeng müüb Hiina sõjaväele automarki Leopard, mis maksab 29 120 dollarit tükk ehk vaid murdosa Hummeri hinnast.
Teised Hiina autotootjad nagu SAIC Motor, Dongfeng Motor Group ja Toyota Motor on samuti mõista andnud, et Hummer neid ei huvita.
Selle aasta esimeses pooles langes Hummerite müük Ameerika Ühendriikides 40%. Hummeri bränd on müügis alates juunist.
Seotud lood
Eestis jõu ja ilu sümboliks tõusnud
Hummerid kolivad Nõmmele kerkivasse autokeskusse. Täna nurgakivi saanud
hoone esimesel korrusel kavatseb Premium Motors müüa Hiina
autosid.
USA autotootja General Motors on palganud
Citibanki müüma oma luksusmaasturite kaubamärki Hummer.
Claudio Zucchelli ja Dag Kirsebom
kirjutavad oma äsja ilmunud Eesti majanduse raske maandumise raamatus, et
eestlaste olulisim staatusesümbol on äsja pestud ning päikeses särav
luksusauto.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.