Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Toyota tõukab GMi maailma suurima autotootja troonilt
Toyota on juba mõnd aega ohustanud General
Motorsi positsiooni maailma suurima autotootjana, sel aastal tõukab jaapanlaste
firma ameeriklased tõenäoliselt troonilt.
Käesoleva aasta esimese kuue kuuga müüs Toyota enam autosi kui GM. Ameerika automüügis valitseb kriis ja suurtootjad seisavad silmitsi suurte probleemidega, kirjutas di.se.
Nii analüütikud kui ka autotootjad on USA 2008. aasta müüginumbrite prognoose alandanud. Kuigi sama on sunnitud ilmselt tegema ka Toyota, mille müügimaht USAs vähenes 21%, läheb Jaapani firmal siiski paremini kui konkurent GMil, mille langus oli 28%.
2003. aastal läks Toyota müüginumbrites mööda Fordist, nüüd aga on kannale astutud GMile.
Seni on Toyota sel aastal müünud 277 000 autot enam kui GM, kirjutas Detroit News. Sellist vahet on GMil raske tasa teha, kui just Ameerika turul aasta teises pooles järsku pööret ei toimu. Maailmaturul on Toyota müük sel aastal kasvanud 2%, GMi tulemused aga langenud 3%.
Aasia börsidele tõid pea nädala suurima
languse autotootja Toyota ning lennufirma Singapore Air, kes prognoosivad
kasumite vähenemist kõrguvate kütusekulude tõttu.
Homme 100aastaseks saav General Motors
kavatseb esitleda viimaste aastakümnete tähtsaimat toodet, millest võib
oleneda, kas maailma üks suuremaid autotootjaid jääb ellu, kirjutab The Wall
Street Journal.
Automüüginumbrid on sel aastal kõikjal
maailmas langenud, nii ka Eestis, ometi leidub meil rida turuosalisi, kel
mullusest märkimisväärselt paremini läheb.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.