Jaapani autotootja Toyota kärpis
autode müügiprognoosi järgmiseks aastaks pea 7% võrra, kuna nõudlus Lääne
turgudel on vähenenud.
Ettevõte eeldab, et müüb 2009. aastal 9,7 miljonit sõidukit, mitte aga 10,4 miljonit, mis oli varasem prognoos, kirjutas BBC. Uudis muutunud müügiprognoosist mõjutas vaevu Toyota aktsia hinda.
Kõrge kütusehinna ning krediidikriisi tõttu on vähem tõenäoline, et tarbijad ostavad uue auto. Toyota ütles, et see aga kiirendab tõhusa kütusekasutusega autode arengut.
Kütuse hinnatõusu tõttu liiguvad kliendid bensiinineelajate juurest energiatõhusamate mudelite juurde nagu Toyota Prius Hybrid.
Seotud lood
Kuna öine sõitmine on enamasti kõige
ohtlikum, aitab Toyota hübriidi Crown uus mudel muuta sõidu ohutumaks,
võimaldades juhil pimedas näha.
Maailma juhtiv autotootja Toyota teatas
neljapäeval, et juba 2010. aastal jõuab masstootmisesse mudelirivi esimene
elektriauto, mille laadimiseks piisab tavalisest seinakontaktist.
Jaapanlaste auto gigant Toyota teatas
kvartali kasumi tõusust ning suurenevast nõudlusest Hiina turul, samal ajal kui
USA turg jaheneb.
Jaapani autotootja Toyota teise kvartali
kasum langes vähem, kui analüütikud olid ennustanud.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.